  • 1. Data: 2017-05-16 12:30:06
    Temat: Honda CRV III - elektryczne składanie lusterek
    Od: travis <t...@o...pl>

    Witam,

    Mam pytanie do aktualnych/byłych posiadany Hondy CRV III, odnośnie
    elektrycznych składanych lusterek, wciśniecie przycisku powoduje
    składanie się lusterek ale jak puszczam go to się otwierają ponownie,
    wiem, że można je zamknąć i zgasić silnik i tak zostają ale jak tylko
    uruchomię silnik i się rozkładają.
    Czy da się zrobić zrobić tak aby po wciśnięciu złożyły się i po ponownym
    rozłożyły się? Mam troche wąski garaż i opcja złożnych lusterek
    rozwiązałaby ten problem.. Wjeżdżanie odbywałoby się bez strachu :-)