eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleHonda MBX 80 problem ze spadaniem obrotów › Honda MBX 80 problem ze spadaniem obrotów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: chalwa15 <przemek10121993@_NOSPAM_gmail.com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Honda MBX 80 problem ze spadaniem obrotów
    Date: Tue, 29 Jul 2014 15:16:50 +0000 (UTC)
    Organization: TR Newsportal [http://www.newsportal.one.pl]
    Lines: 34
    Message-ID: <42ceb7af395090daf10b316c70b23377$1@grupy.scigacz.pl>
    NNTP-Posting-Host: bemo.akonet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1406647010 9159 85.232.234.178 (29 Jul 2014 15:16:50
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Jul 2014 15:16:50 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/4.0
    X-HTTP-Posting-Host: 212.160.171.199
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:666066
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam! Mam motorek Honda MBX 80 z 6-cio biegową skrzynią biegów. Zakupiłem
    ją w tamtym roku. Mam otóż taki problem z nią teraz że gdy dodam gazu na
    biegu jałowym to ona wolno schodzi z obrotów a gdy dam gaz na fula tzn do
    około 10-11 tys obrotów to zaczyna wyć i nie można go zgasić kluczykiem,
    dopiero gdy wrzucę na bieg i hamulec to go zdławie.
    Rozszerze więc wszystkie inne możliwości:
    -gdy go kupiłem chodził dobrze tylko nie trzymał obrotów wolnych tylko
    gasił się
    - po jakiś 3 dniach od kupna urwała mi się linka gazu - wymieniłem ją na
    nową i chciałem wyregulować gaźnik, dałem do kumpla i on stwierdził że
    cylinder do szlifu. Cylinder był porysowany i 2 pierścionki pękły
    - cylinder przeszedł szlifa, dostał nowy tłok, uszczelki i po tym czasie
    zaczął przy każdej zmianie biegów wkręcać się na obroty tak jakby dostawał
    za dużo paliwa. gdy dawałem na luz to rosły obroty przez jakieś 10 sekund
    po czym spadały więc obniżyłem iglicę - polepszyło się ale wciąż na biegu
    jałowym wolno schodzi z obrotów i podczas zmiany biegów podwyższa obroty.
    Dodam że od początku mam filter stożkowy. Dodatkowy kierunki mi szybko
    migają ale raczej jest to wina akumulatora.
    - Gdy włączę ssanie to motor łapie bardzo wysokie obroty
    - gdy próbuję zapalić zimny silnik to nie odpali a na ssaniu łapie za
    każdym razem gdy raz kopnę lekko a drugim razem mocno
    - dodam że na dotarciu przejechałem koło 800 km nie więcej niż 60 km/h
    - motor jest mocny, tak mi się przynajmniej wydaje

    Proszę pomóżcie mi dojść ładu z tym motorem bo już próbowałem wielu rzeczy
    a jestem zielony w tych sprawach, nie wiem czy gaźnik jest źle
    wyregulowany, czy łapie gdzieś lewe powietrze. Proszę pomóżcie, będę
    bardzo wdzięczny



    --
    Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: