  • 1. Data: 2010-02-23 10:38:09
    Temat: Kawasaki ZR7
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

    Witam

    Dalej szukam coś na pierwsze moto. No i po przymiarce do
    XJ600 (trochę małe), GSF600Bandit (już lepiej) doszedłem
    do ZR7. No i tu już jest dobrze, wygodnie i motor nie ginie
    pode mną (mały nie jestem).
    Tylko niepokoją mnie zegary w tym modelu (wersja naked).
    Sprawiają wrażenie "odpustowych". Plastikowe i bardzo delikatne.
    Czy to normalne - ten typ tak ma, czy też egzemplarz oglądany
    http://otomoto.pl/kawasaki-zr-zr7-M1729477.html przeze mnie miał
    coś zmienione. No i obudowa jednego była pęknięta (na zdjęciach nie
    widać).
    Oświeci mnie ktoś w tej kwestii? :)

    Szymon

  • 2. Data: 2010-02-23 10:52:05
    Temat: Re: Kawasaki ZR7
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Szymon Machel" <s...@O...pl> wrote in message
    [...]
> [...]
    > http://otomoto.pl/kawasaki-zr-zr7-M1729477.html przeze mnie miał
    > coś zmienione. No i obudowa jednego była pęknięta (na zdjęciach nie

    Budziki w tym sprzecie leca przy niemal kazdej glebie. Reszte sobie
    dospiewaj (dostepnosc na rynku wtornym, koszt ew. gleby itp).

    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2010-02-23 10:58:44
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    Kefir pisze:

    > Budziki w tym sprzecie leca przy niemal kazdej glebie. Reszte sobie
    > dospiewaj (dostepnosc na rynku wtornym, koszt ew. gleby itp).

    A nieprawda, przy highside nie leca.
    Do przedpiscy: sprawdz amortyzator tylny, lubi sie skonczyc wlasnie kolo
    25-30kkm. No i jak chcesz miec namiastke sportowej jazdy to zmien
    przednie sprezyny na twardsze-progresywne bo seryjne potrafia dobijac.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 4. Data: 2010-02-23 11:17:53
    Od: MichalKu <m...@o...pl>

    On 23 Lut, 11:38, "Szymon Machel" <s...@O...pl> wrote:
> [...]
    > XJ600 (trochę małe), GSF600Bandit (już lepiej) doszedłem
    > do ZR7. No i tu już jest dobrze, wygodnie i motor nie ginie
    (...) ciach
    > Szymon

    Tez pare lat temu sie czailem na taka Kawke.
    Odradzono mi ze wzgledu na koniecznosc czestej regulacji zaworow - co
    4-6 tysiecy km.
    Nie wiem jak z rocznikami bywalo, ale generalnie zrezygnowalem z tego
    modelu.
    Tutaj na grupie ktos jezdzil na ZR7 jesli mnie pamiec nie myli. Znany
    grupowicz. Ostatnio Hajke sprzedawal i teraz dyma na endurakach...

    pozdry
    Michal

  • 5. Data: 2010-02-23 11:56:25
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Grzegorz Rogala" <a...@v...pl> wrote in message

> [...]
    > 25-30kkm. No i jak chcesz miec namiastke sportowej jazdy to zmien przednie
    > sprezyny na twardsze-progresywne bo seryjne potrafia dobijac.

    Tez czuje Wiosne. NIEMAL ;)

    weFAQ&v=qvj

  • 6. Data: 2010-02-23 13:28:41
    Od: Magic <m...@w...pl>

    MichalKu pisze:

> [...]
    > Tutaj na grupie ktos jezdzil na ZR7 jesli mnie pamiec nie myli. Znany
    > grupowicz. Ostatnio Hajke sprzedawal i teraz dyma na endurakach...

    Enduraka też juz sprzedał. Bardzo niestały w uczuciach ten On.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2010-02-23 19:31:23
    Od: goman <t...@i...pl>

    a może dołożyć z tysiaka i kupić coś porządnego??
    np VFR 750/800 ???

    --
    goman
    VFR 800

  • 8. Data: 2010-02-23 19:38:17
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

    Użytkownik "goman" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > a może dołożyć z tysiaka i kupić coś porządnego??
    > np VFR 750/800 ???

    Tysiak nie jest problemem. Problemem jest "coś porządnego":)

    Szymon

  • 9. Data: 2010-02-23 19:40:06
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 23 Feb 2010 20:31:23 +0100, goman <t...@i...pl> wrote:

    > a może dołożyć z tysiaka i kupić coś porządnego??
    > np VFR 750/800 ???

    Doskonałe na pierwszy motocykl. :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 10. Data: 2010-02-23 19:53:03
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Doskonałe na pierwszy motocykl. :-)

    Najmłodszy nie jestem (pół wieku za mną:).
    Nie chcę szlifierki/ścigacza/choppera.
    Ma to nie zginąć pode mną 120kg/188cm.
    Ma jechać, jak trzeba to i szybko - za jakiś czas:)
    Więc rozglądam się za pojemnością 600-750, w miarę wygodna pozycja
    możliwość pasażerki i jakieś kufry.

    Szymon