  • 11. Data: 2011-11-17 12:43:58
    Temat: Re: Honda i czynnosci serwisowe
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):

    chlopaki, Zapkolajki sie zblizaja, pojednajcie sie!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 12. Data: 2011-11-17 12:58:20
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-11-17 13:40, AZ pisze:

    > A co to panefki? To gdzies w silniku?

    taka tam legenda Urbana jak ta o bezawaryjnosci hondy. Nie zapszontaj se
    tym glowy.

    > Tyno. Slimak i trybik jest stalowy, linka jest tu najslabszym elementem,
    > wiec w Hondzie masz do wymiany linke i trybik, w KHI linke.

    omiedzy kolem a slimakiem, masz linke. projektanci w kawasaki to chyba
    studenci w ramach zaliczen komplikujacy rzeczy proste :P

    > Widzisz? A mogles pojsc inna droga...

    Mialem kz ltd 440 :-)

    > Pamietaj, nigdy nie jest za pozno
    > ;-)

    Nieno, nie mowie ze nigdy nie kupie kawasaki. Np nowa estrelka mi sie na
    fotkach bardzo podoba.

    > Mechanicy to psuja KHI. Za bardzo hajteknolodzy dla mechanikow ktorzy
    > grzebia np. w Hondach.

    Zaskakujesz mnie ze tak otarcie przyznajesz przewage znienawidzonej
    chondzie!

    > Dwa razy mechanik sie dotknal i dwa razy
    > spierdolil, wiecej mechanikow nie widzialo KHI.

    Trzy razy dotknal! Pierwszy raz to bylo wef fabryce. Pozniej nie dalo
    sie juz poprawic.

    > Fajna pania maja od eksperymentow fizycznych czy jakichs tam.

    Jak se przypomne pania od fizyki to sie ciesze ze nie wiem jak wlaczyc
    mtv ;)

    > Ale z jakiego powodu, ze mam KHI?

    Nie

    > Ja jestem szczesliwym posiadaczem KHI,

    Wlasnie dlatego.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 13. Data: 2011-11-17 13:04:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-17, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > taka tam legenda Urbana jak ta o bezawaryjnosci hondy. Nie zapszontaj se
    > tym glowy.

    Tak zrobie!

    > omiedzy kolem a slimakiem, masz linke. projektanci w kawasaki to chyba
    > studenci w ramach zaliczen komplikujacy rzeczy proste :P

    Pacz:

    http://www.sepowersports.net/media/12/a2079201305106
    00217432_m.JPG

    w srodku przekladnia slimakowa, kolo pedzi stalowy trybik poprzez 2
    wypustki w feldze. No jak w wuesce.

    > Nieno, nie mowie ze nigdy nie kupie kawasaki. Np nowa estrelka mi sie na
    > fotkach bardzo podoba.

    ZX10R ladniejsze.

    > Zaskakujesz mnie ze tak otarcie przyznajesz przewage znienawidzonej
    > chondzie!

    Nie nie, tu chodzi o lata swietlne przewagi KHI w budowie motocykli.

    > Trzy razy dotknal! Pierwszy raz to bylo wef fabryce. Pozniej nie dalo
    > sie juz poprawic.

    To bedzie 4, bo przypomnialo mi sie ze Tytus rozbieral alternator 2
    kilowym mlotkiem a pozniej pol nocy iglaczkiem pilowalem wieloklin zeby
    sie to dalo zamontowac.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2011-11-17 13:08:03
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-17, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Nie nie, tu chodzi o lata swietlne przewagi KHI w budowie motocykli.

    Przewagi technologicznej mialo byc. Jak juz masz serwisowke to zauwaz,
    ze w special tools nie ma mlotkow ani nasadek 64.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2011-11-17 20:04:44
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "AZ" To bedzie 4, bo przypomnialo mi sie ze Tytus rozbieral alternator
    2
    kilowym mlotkiem a pozniej pol nocy iglaczkiem pilowalem wieloklin zeby
    sie to dalo zamontowac.

    I od tego czasu ten element KHI stal sie niezawodnym.
    Ale musze przyznac ze KHI ma jeden zajebisty plus
    ZX10R z 2008 salon polska z przebiegiem 1800 km
    mozna kupic za 21k pln.

    Tytus

  • 16. Data: 2011-11-18 16:48:43
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 17-11-2011 21:04, Tytus z domQ pisze:

    > Ale musze przyznac ze KHI ma jeden zajebisty plus
    > ZX10R z 2008 salon polska z przebiegiem 1800 km
    > mozna kupic za 21k pln.

    co sie dziwisz, materialy do recyklingu potanialy
    ile wazy taka 10 ? ;P

    --
    pozdr
    Rogal