  • 1. Data: 2011-11-17 16:03:37
    Temat: Jarosław Wałęsa wyszedł ze szpitala
    Od: Alf/red/ <a...@a...waw.pl>

    i opowiada: nie wsiądę na moto, obiecałem sobie i dziewczynie.

    Usłyszane w Antyradiu, onety itd. jeszcze tego nie mają. A zresztą co to
    za nius, żadnych trupów...
    --
    Alf/red/

  • 2. Data: 2011-11-17 17:06:18
    Temat: Re: Jarosław Wałęsa wyszedł ze szpitala
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Alf/red/ pisze:
    > i opowiada: nie wsiądę na moto, obiecałem sobie i dziewczynie.
    >

    > Usłyszane w Antyradiu, onety itd. jeszcze tego nie mają. A zresztą co to
    > za nius, żadnych trupów...

    Ja siadłem na moto jak tylko mi zdjęli gips z obu rąk. Niestety w gipsie
    ciężko naciskać klamki i kręcić gazem :)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2011-11-17 17:31:31
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Thu, 17 Nov 2011 18:06:18 +0100, Piotr Rezmer

    > Ja siadłem na moto jak tylko mi zdjęli gips z obu rąk. Niestety w
    gipsie
    > ciężko naciskać klamki i kręcić gazem :)

    W gipsie sie nie da, z ortezą poszlo latwiej i mozna bylo ją
    zdejmowac. I tak cała zeszla zime przelazilem w ortezie

    --
    Glub
    SW-T400

  • 4. Data: 2011-11-17 18:42:38
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-11-17 18:06, Piotr Rezmer pisze:

    > Ja siadłem na moto jak tylko mi zdjęli gips z obu rąk. Niestety w gipsie
    > ciężko naciskać klamki i kręcić gazem :)

    Kumpel jezdził w pancerzu gipsowym,żółwia nie było potrzeba:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 5. Data: 2011-11-18 00:51:28
    Od: Punge <r...@g...com>

    On 17 Lis, 19:42, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > Kumpel jezdził w pancerzu gipsowym,żółwia nie było potrzeba:-)
    >
    > --
    > Tomek
    > BMW R1100S
    > Dniepr z wozem

    Ja wsiadłem na rower (przejechałem 4m) jak tylko fizycznie mi się
    udało, około 2 mc, po tym jak się wpierdoliłem rowerem pod tira, na
    jebanym skrzyżowaniu, przy którym przed północą światła gasną i
    zmienia się pierwszeństwo ruchu.

    Tydzień nieprzytomny. Połamane żebra, brak płata płuca, brak
    śledziony, prawie ręki, itd...

    Ale nie wiem, jak to się ma do zamiłowań. W każdym razie każdy
    europoseł to jak dla mnie europajac.

  • 6. Data: 2011-11-18 06:47:13
    Od: Marcin N <m...@w...onet.pl>

    W dniu 2011-11-18 01:51, Punge pisze:

> [...]
    > udało, około 2 mc, po tym jak się wpierdoliłem rowerem pod tira, na
    > jebanym skrzyżowaniu, przy którym przed północą światła gasną i

    Zaintrygowałeś mnie: kto miał pierwszeństwo przy działających światłach?

  • 7. Data: 2011-11-18 11:46:32
    Od: "Rudy" <r...@i...pl>

    > Zaintrygowałeś mnie: kto miał pierwszeństwo przy działających światłach?
    Policjant hahah

  • 8. Data: 2011-11-18 16:30:13
    Od: Punge <r...@g...com>

    On 18 Lis, 07:47, Marcin N <m...@w...onet.pl> wrote:

    > Zaintrygowałeś mnie: kto miał pierwszeństwo przy działających światłach?

    To było 9 lat temu, kiedy to zjeżdżałem rowerem z dość długiej i
    stromej ulicy, prawie codziennie tamtędy jeżdżę, kilkaset metrów od
    miejsca mojego zamieszkania - żeby było zabawnej. Ciężkie warunki
    atmosferyczne, bo środek zimy, noc i dużo na minusie. Na szczycie
    wzniesienia widziałem zielone światła na dole. Jak na rower dość duża
    prędkość. No i sygnalizacja świetlna się zmieniała w połowie drogi do
    skrzyżowania - tzn. wyłącza się i wtedy już nie miałem pierwszeństwa
    bo dojeżdżałem z podporządkowanej. Ślisko - nie dało się wyhamować na
    czas i wpadłem. Moja wina. Tak pamiętam te zdarzenie. Ale sam już
    nie mam pewności co do szczegółów, to ta szybko się wydarzyło. Film
    się zerwał na tydzień, później szok pourazowy - ale tak pamiętam tego
    dzwona. Zdarza się.

  • 9. Data: 2011-11-19 13:51:52
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Alf/red/" <a...@a...waw.pl> napisał w wiadomości grup
    > i opowiada: nie wsiądę na moto, obiecałem sobie i dziewczynie.

    Wypadek
    W gipsie od stopy do pasa
    Wrzesień
    Do marca noga nie sprawna
    Kwiecień, wyciągam pojazd /MZ/, ledwo zapalam bo nie ma jak stać na lewej
    nodze
    Wsiadam, jadę, robię kilka kółek i do garażu
    Dlaczego?
    Aby nie zagnieździł się strach przed jazdą
    --
    Żyję nie dlatego że ja przestrzegałem przepisów ale dlatego, że umiałem
    przewidzieć błędy innych

  • 10. Data: 2011-11-19 14:17:20
    Od: romek <r...@i...pl>

    Witam
    W zeszłym roku jechałem na Hornetce600 no i tak mnie strzelił, że się
    obudziłem w szpitalu, dostałem odszkodowanie + sprzedaż motocykla no i
    w tym roku jeżdżę R1 .
    Pozdrowienia
    Romek R1 '05
    Ps. zapomniałem powiedzieć, to też jest ważne - rozwiodłem się :)