  • 21. Data: 2009-09-28 10:20:50
    Temat: Re: Hyper Threading
    Od: "Mariusz Marszałkowski" <b...@N...gazeta.pl>

    mgk <m...@w...pl> napisał(a):

    > Czyli masz silniejszy progs od mojego.
    Hmmm, myślałem że Ty masz silniejszy :)

    > A co do null move bo mowisz ze testowales.

    Technika null-move to pierwsza niebezpieczna technika jaką trzeba dodać
    do programu. Istnieje przekonanie, że program z tą techniką powinien
    wygrywać średnio 8-9 razy na 10 gier z programem bez tej techniki, a
    jeśli nie wygrywa to oznaczą błąd w implementacji.

    W moim programie null-move nawet szkodziło zamiast pomagać. W programie o
    nazwie "Gerbil" null-move też nie działa. Tak trudno jest zaimplementować
    poprawnie null-move.

    W moim nowym programie null-move zdaje się trochę pomagać przy bardzo
    dziwnym warunku, np. gdy iloczyn materiału obu stron i pionów strony
    wykonującej ruch jest w pewnych granicach.

    Pozdrawiam serdecznie.

    Testowalem to w moim