  • 1. Data: 2013-01-16 19:37:32
    Temat: I Ty możesz zostać ministrem ...
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/palikot-zap
    owiada-akcje-nieposluszenstwa-minister-,1,5395453,wi
    adomosc.html

    :-)

  • 2. Data: 2013-01-16 21:08:58
    Temat: Re: I Ty możesz zostać ministrem ...
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-16 19:37, John Kołalsky pisze:
    > http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/palikot-zap
    owiada-akcje-nieposluszenstwa-minister-,1,5395453,wi
    adomosc.html

    Na kierowców jeżdżących w maskach - też jest jakiś paragraf. Niedawno
    gdzieś słyszałem.

    --
    MN

  • 3. Data: 2013-01-17 11:47:40
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > Na kierowców jeżdżących w maskach - też jest jakiś paragraf. Niedawno
    > gdzieś słyszałem.

    A w kominiarkach?

    http://motogof.tumblr.com/

  • 4. Data: 2013-01-17 12:22:45
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości

    > A w kominiarkach?

    Albo kaskach z lustrzaną szybką, jak Stig?

    --
    Yogi(n)

  • 5. Data: 2013-01-17 14:01:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.01.2013 21:08, Marcin N pisze:

    > Na kierowców jeżdżących w maskach - też jest jakiś paragraf. Niedawno
    > gdzieś słyszałem.

    W maglu? Ja tam słyszałem, że jesteś marsjańskim agentem udającym
    człowieka ;->

  • 6. Data: 2013-01-17 14:33:55
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-01-16 21:08, Marcin N pisze:
    > Na kierowców jeżdżących w maskach - też jest jakiś paragraf. Niedawno
    > gdzieś słyszałem.
    Wiem, że teraz nie sezon, ale ja mam nadzieję, że napiszą wreszcie jakiś
    paragraf na tych wstrętnych motocyklistów. Np. żeby mieli obowiązek
    odwracać się do zdjęcia i zdejmować kask :->

    Maciek

  • 7. Data: 2013-01-17 14:40:29
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-17 14:33, Maciek pisze:

    > Wiem, że teraz nie sezon, ale ja mam nadzieję, że napiszą wreszcie jakiś
    > paragraf na tych wstrętnych motocyklistów. Np. żeby mieli obowiązek
    > odwracać się do zdjęcia i zdejmować kask :->

    Albo chociaż zdjęcie twarzy przyklejone do kurtki na plecach.

    --
    MN

  • 8. Data: 2013-01-17 15:25:57
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-01-17 14:40, Marcin N pisze:
    > Albo chociaż zdjęcie twarzy przyklejone do kurtki na plecach.
    Eeeee - to znowu by tylko Nowak jeździł i gwałcił staruszki na pasach ;-)

    Maciek

  • 9. Data: 2013-01-17 16:42:17
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> wrote:

    > Albo kaskach z lustrzaną szybką, jak Stig?

    Pytałem poważnie o te kominiarki. Najlepiej z podaniem przepisu.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 10. Data: 2013-01-17 16:43:54
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-17 16:42, Adam Wysocki pisze:

    > Pytałem poważnie o te kominiarki. Najlepiej z podaniem przepisu.

    Jeśli mnie pytałeś o przepis - to nie podam. Słyszałem na zasadzie:
    jeden dziad drugiemu dziadowi. Może nawet na tej grupie.

    --
    MN