  • 1. Data: 2011-04-14 22:11:15
    Temat: IE 10 tylko od Windows 7
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    IE10 będzie tylko na co najmniej Windows 7:

    http://www.computerworld.com/s/article/9215791/Windo
    ws_Vista_No_IE10_for_you

    Osobiście uważam, że to trochę dziwne, ale cóż... nie ja w MS układam
    strategię.

    --
    Peter

  • 2. Data: 2011-04-15 11:15:18
    Temat: Re: IE 10 tylko od Windows 7
    Od: Konrad Karpieszuk <k...@g...com>

    On Fri, 15 Apr 2011 00:11:15 +0200, Peter May wrote:

    > IE10 będzie tylko na co najmniej Windows 7:
    >
    > http://www.computerworld.com/s/article/9215791/
    Windows_Vista_No_IE10_for_you

    dla mnie nie jest to zaskoczeniem. dzieki IE9 chca wyplenic XP. Vista jst
    kolejnym systemem, ktory microsoft zrobil ale sam go nie lubi i wolalby
    zeby juz zniknął

    --
    pozdrawiam, |<onrad

  • 3. Data: 2011-04-15 11:29:20
    Od: desertman <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-15 13:15, Konrad Karpieszuk pisze:

    > dla mnie nie jest to zaskoczeniem. dzieki IE9 chca wyplenic XP. Vista jst
    > kolejnym systemem, ktory microsoft zrobil ale sam go nie lubi i wolalby
    > zeby juz zniknął

    Też mi się tak wydaje, że tak sobie to w M$ wykombinowali. Tyle, że
    chyba mało kto zdecyduje się na kupno nowego systemu tylko dlatego, że
    ma w nim być nowsza wersja przeglądarki, która i tak nie oferuje nic
    szczególnego. (no może poza brakiem obsługi standardów :D)

  • 4. Data: 2011-04-15 11:45:56
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 15-04-2011 13:29, desertman pisze:

> [...]
    > ma w nim być nowsza wersja przeglądarki, która i tak nie oferuje nic
    > szczególnego. (no może poza brakiem obsługi standardów :D)

    Zawsze będzie można wykorzystać program IE do zainstalowania przeglądarki :P

    --
    Peter

  • 5. Data: 2011-04-15 15:52:38
    Od: Andrzej Budzanowski <p...@g...com>

    Niejaki *Peter May* przemówił ludzkim głosem i zadziwił swoją mądrością
    _pl.comp.www_:
    > Zawsze będzie można wykorzystać program IE do zainstalowania
    > przeglądarki :P
    Do tego to można użyć starszych wersji, nie potrzebujesz koniecznie IE 10 :P

    --
    [---------------------------------------------------
    ------]

  • 6. Data: 2011-04-15 21:52:23
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    > Windows_Vista_No_IE10_for_you
    >
    > dla mnie nie jest to zaskoczeniem. dzieki IE9 chca wyplenic XP. Vista jst
    > kolejnym systemem, ktory microsoft zrobil ale sam go nie lubi i wolalby
    > zeby juz zniknął

    chyba tak, skoro wg. numeracji windows 7 powinien byc 8.
    NT: 3.1->4.0->2000->XP->Vista->7

    --
    the_foe

  • 7. Data: 2011-04-16 11:30:04
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 15 Apr 2011 23:52:23 +0200, the_foe napisał(a):

    > chyba tak, skoro wg. numeracji windows 7 powinien byc 8.
    > NT: 3.1->4.0->2000->XP->Vista->7

    2000 -> 5.0
    XP -> 5.1
    Vista -> 6.0

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2011-04-16 20:18:37
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    W dniu 2011-04-16 13:30, Borys Pogoreło pisze:

    > 2000 -> 5.0
    > XP -> 5.1
    > Vista -> 6.0
    7 -> 6.1 :P

    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

  • 9. Data: 2011-04-16 23:28:03
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik monter.FM napisał:

    > 7 -> 6.1 :P

    8 -> 6.2 ;)

  • 10. Data: 2011-04-20 20:52:43
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    > Windows_Vista_No_IE10_for_you
    >
    > dla mnie nie jest to zaskoczeniem. dzieki IE9 chca wyplenic XP. Vista jst
    > kolejnym systemem, ktory microsoft zrobil ale sam go nie lubi i wolalby
    > zeby juz zniknął

    7 to poprawiona Vista. MS ma strategie prosta jak drut, sprzedac to samo
    w innym opakowaniu.

    p.