  • 1. Data: 2011-04-14 13:03:35
    Temat: Wskazanie plikow do uploadu przez drag&drop
    Od: "Latet" <s...@s...pl>

    Witam,

    Podpowiedzcie prosze, jak się zabrać do zrobienia czegoś takiego, aby zamiast
    klasycznego formularzyka z ręcznym wskazaniem pliku do uploadu, można było
    zrobić drag&drop (wiele plików na raz), a reszta zrobi się automatycznie? Mam
    nadzieję, że to się da zrobić bez Flasha?

    Dzięki,

    latet

  • 2. Data: 2011-04-14 13:05:28
    Temat: Re: Wskazanie plikow do uploadu przez drag&drop
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 14-04-2011 15:03, Latet pisze:
> [...]
    > można było zrobić drag&drop (wiele plików na raz), a reszta zrobi się
    > automatycznie? Mam nadzieję, że to się da zrobić bez Flasha?

    http://hacks.mozilla.org/2011/01/how-to-develop-a-ht
    ml5-image-uploader/

    --
    Peter