  • Data: 2009-07-09 17:21:31
    Temat: IIS MSSQL i przekazywanie daty
    Od: drzejb <D...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    problem jest następujący

    w VS pobieranie danych z bazy działa prawidłowo
    ale jeśli przerzucę do IIS to już jest lipa

    wydaje mi się, że problem jest w ustawieniach daty
    na IIS podaje date w formacie "dd-mm-yyyy"
    a u mnie w domu jest "yyyy-mm-dd" i może przez to gubi się MSSQL bo on
    w bazach ma właśnie yyyy-mm-dd

    czy ktoś wie jak zrobić konwersję lub jak przestawić iis
    bo ustawiłem culture na pl-PL i nic - restart też nic nie pomógł

    help

    Drzejb