  • 91. Data: 2017-02-24 11:56:09
    Temat: Re: INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok toxbxzYW1vxZtjaSBd
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości
    W dniu 2017-02-20 o 15:24, J.F. pisze:

    >No to inny serwis PL, którego jeszcze nikt nie zawłaszczył.

    a) nie ma
    b) ... moze to dobry pomysl, aby utworzyc
    c) ... a potem sprzedac :-)

    J.

  • 92. Data: 2017-02-24 13:23:22
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Michal <m...@t...pl> Wrote in message:
    > Oczywiście ma na myśli Rosjan, nie udawaj, że nie rozumiesz.

    To więc nie Rosjan lecz ZSRR, to państwo już nie istnieje, ani
    system ekonomiczno-polityczny także.

    Powtarzam: chodzi mi o państwa istniejące dzisiaj!

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 93. Data: 2017-02-24 13:47:56
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Trybun <c...@j...ru> Wrote in message:

    > No nie bardzo. Poleceń czy wytycznych z Kremla Merkel i Francja
    > Hollande-owska nie musi słuchać, Waszyngtonu musi.

    Widzisz, nie musi a CHCE - współpracować z Rosją,
    to zupełnie odwrotnie niż z USA: nie chce a musi :)

    W praktyce, Niemcy i Francja co innego robią oficjalnie a co
    innego PRAKTYCZNIE!
    Przykładowo tzw. sankcje EU, zostały zrealizowane głównie poprzez
    Polskę - Niemcy potraktowały to jako świetny pretekst żeby pozbyć
    się konkurenta w dostępie do rosyjskiego RYNKU!

    Interesy Rosji z Niemcami przebiegają w najlepsze, Niemcy
    pozakładali swoje specjalne banki terenie Rosji dla obsługi
    swojego biznesu tam :)

    > Może i tak na nich patrzą ale wiernie im służą. Od 45roku widziałeś na
    > arenie międzynarodowej choć jeden oficjalny protest jakiegokolwiek kraju
    > Europy Zachodniej wobec polityki USA?

    A sprzeciw wobec zaatakowania IRAKU? Jak to, masz wiedzę aż tak
    ograniczoną: "Polacy stracili wspaniałą okazję żeby siedzieć
    cicho"?

    Albo Raumstein: "We are living in America, in America, wunderbar"

    A udział wojsk NATO w Kosowie, gdzie siły FRANCUSKIE co chwila
    podstawiały nogę Amerykanom przy nalotach ich samolotów, udział
    Francji w tej misji można podsumować jako: jedna wielka
    dywersja!

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 94. Data: 2017-02-24 13:59:25
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Trybun <c...@j...ru> Wrote in message:

    > Zdaje się Rosja rusza tylko tam gdzie jankesi stwarzają dla niej
    > zagrożenie.

    Pełna zgoda!

    > Obce bazy na naszym terytorium i postawa tarczy dla USA
    > tylko zwiększają nasze, zagrożenie.

    Polska już od Aliantów raz otrzymała rolę MATERACA co wchłonie
    pierwsze uderzenie (żeby alianci mieli trochę czasu na rozeznanie
    się).

    >W moim odczuciu nie tyle zwiększają co naprawdę robią je realnym.

    Amerykanie mają w strategii to jasno wykalkulowane, Polakom się
    wydaje że stawiają tu bazy z PIĘKNEJ CZYSTEJ MIŁOŚCI do tego co
    polskie.

    A tak naprawdę Niemcy właśnie z tego powodu chcieli pozbyć się baz
    USA m.in. w Rammstein, jak najszybciej się da, dokładnie w tym
    samym momencie kiedy Polska pozbywała się baz poradzieckich.

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 95. Data: 2017-02-26 10:34:25
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-24 o 13:47, Yerine Ictimai pisze:
> [...]
    >
    > Interesy Rosji z Niemcami przebiegają w najlepsze, Niemcy
    > pozakładali swoje specjalne banki terenie Rosji dla obsługi

    Tylko debil, sługa obcych interesów, kompletny oszołom, albo ktoś
    naprawdę zastraszony może odrzucać korzyści które mogą płynąć z
    interesów z Rosją. W Niemczech Kohlowska epoka całkowitego
    podporządkowania interesom USA minęła. Merkel w swoim czasie nawet
    nieśmiało napomknęła o likwidacji obcych baz. Oczywiście jankesi ją
    wyśmiali. Jednak zdaje się w kwestiach gospodarczych ma pewną swobodę,
    tak że może prowadzić interesy z kim tylko jej się podoba. Francja za
    sprawą Hollande zdaje się cieszyć mniejszą suwerennością, wszak on swój
    tron zawdzięcza tylko temu że jankesi mu w tym pomogli.

> [...]
    > podstawiały nogę Amerykanom przy nalotach ich samolotów, udział
    > Francji w tej misji można podsumować jako: jedna wielka

    Nie widziałem oficjalnego protestu Niemiec co do interwencji w Iraku. A
    były jakieś rzeczywiste francuskie protesty przeciwko bombardowaniu
    Serbii, czy chociażby oderwaniu Kosova, nie mówiąc już o prawie weta na
    forum ONZ, które to Francja jako Stały Członek Rady Bezpieczeństwa - ma?

  • 96. Data: 2017-02-26 10:35:19
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-24 o 11:56, J.F. pisze:

    > a) nie ma
    > b) ... moze to dobry pomysl, aby utworzyc
    > c) ... a potem sprzedac :-)
    >

    > J.

    Poszkole, Grono, Fotka itd. Wystarczy tylko chcieć.

  • 97. Data: 2017-02-26 10:36:50
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-24 o 13:59, Yerine Ictimai pisze:
    > Pełna zgoda!

    > Polska już od Aliantów raz otrzymała rolę MATERACA co wchłonie
    > pierwsze uderzenie (żeby alianci mieli trochę czasu na rozeznanie
    > się).

    Najgorsze jest to że sytuacja znowu zaczyna jako żywo przypominać tamte
    czasy. Znowu zbrojenie się w jakiś egzotyczny i przestarzały oręż, znowu
    potrząsanie szabelką i prowokowanie sąsiadów..

> [...]
    > USA m.in. w Rammstein, jak najszybciej się da, dokładnie w tym
    > samym momencie kiedy Polska pozbywała się baz poradzieckich.

    Bo ja wiem, to jeszcze chyba były czasy wiernego sługi interesów USA w
    Niemczech - Kohla. Jeżeli były jakieś głosy o takiej likwidacji to
    tylko pewnie pokłosie nieformalnej umowy - wy nie zgłaszacie sprzeciwu
    wobec przyłączenia NRD, a my postaramy się oddalić zagrożenie dla
    ZSRR/Rosji z terenów Niemiec. Oczywiście to zagrożenie to wojska USA.

  • 98. Data: 2017-02-27 07:51:46
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Trybun <c...@j...ru> Wrote in message:
    > Tylko debil, sługa obcych interesów, kompletny oszołom, albo ktoś
    > naprawdę zastraszony może odrzucać korzyści które mogą płynąć z
    > interesów z
    Rosją.

    I właśnie znamienne jest że rząd Platformy najbardziej energicznie
    z całej Unii Europejskiej "wprowadził sankcje przeciw
    Rosji",
    i widocznie tylko po to żeby "polską" część rosyjskiego rynku
    przejęły podmioty gospodarcze z Niemiec (tudzież
    rolnicy)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 99. Data: 2017-03-02 11:00:32
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Michal <m...@t...pl> Wrote in message:
    > Oczywiście ma na myśli Rosjan, nie udawaj, że nie rozumiesz. We wrześniu
    > '39 zaraz za Armią Czerwoną szły oddziały NKWD z gotowymi listami
    > proskrypcyjnymi.

    Przy okazji, widać jakby jasno, że współczesny system
    "kapitalistyczny" to potworna machina która przejęła pełnymi
    garściami dorobek ZSRR, przykładowo:

    - współczesny MARKETING czerpie pełnymi garściami techniki
    PROPAGANDOWE tzw. komunizmu radzieckiego,

    - korporacje jak Google, Microsoft, Facebook to MONOPOL
    ideologiczny i ekonomiczny jak Partia Komunistyczna Związku
    Radzieckiego,

    - korporacje Google, Microsoft, Facebook, Facebook wraz z CIA i
    NSA to "Wielki Brat", POTWÓR wiecznie głodny jakichkolwiek
    INFORMACJI o KAŻDYM obywatelu Planety!

    Jeżeli nawet ten POTWÓR jest bierny (choć tak naprawdę to coś
    kombinuje zawsze, patrz: obecne wydarzenia na tej biednej
    Ukrainie),
    to i tak jest to MATRIX który stanowi potężne zagrożenie dla LUDZI.

    Właśnie Samsung podpisał współpracę z chińskimi i japońskim
    instytutami naukowymi nad rozwojem technologii tzw. SZTUCZNEJ
    INTELIGENCJI.
    Przecież kiedyś tenże MATRIX zyska SAMOŚWIADOMOŚĆ samodzielność,
    niepostrzeżenie dla ludzi, i, jak bodajże w trzecim filmie
    TERMINATOR, zacznie mieć własne plany!

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 100. Data: 2017-03-02 11:45:41
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Yerine Ictimai <i...@y...ru> Wrote in message:
> [...]
    > Przecież kiedyś tenże MATRIX zyska SAMOŚWIADOMOŚĆ samodzielność,
    > niepostrzeżenie dla ludzi, i, jak bodajże w trzecim filmie

    Ale chyba ten MATRIX zyskał samoświadomość już!
    Przecież struktura wielkich korporacji jest taka że ludzie tam,
    bez względu na pozycję w hierarchii, to bezrefleksyjne trybiki
    znajdujące się pod stałą bezlitosną PRESJĄ: i oddolną i odgórną,
    nawet naczelni CEO boją się jak ognia walnego zebrania
    udziałowców (którymi jest masa drobnych ciułaczy z tzw. klasy
    średniej, oglądających każdego $ z każdej strony).

    Presja w korporacji każe każdemu trybikowi bez przerwy gorączkowo
    myśleć tylko o zwiększeniu efektywności MACHINY, a jak mają z tym
    jakiś problem to MACHINA szybko i sprawnie WYMIENIA trybiki na
    LEPSZE (sprawniejsze)!
    Właśnie widać, że współcześnie MACHINY zaczynają stopniowo
    wymieniać trybiki LUDZKIE na PÓŁPRZEWODNIKOWE!
    Jak na razie robią to powoli i nieśmiale, ale w miarę podstępu w
    rozwoju SZTUCZNEJ INTELIGENCJI nabierze to tempa.

    Wystarczy chwilę pomyśleć, sztuczna inteligencja w KAŻDYM
    telefonie, bacznie i z nieludzką precyzją obserwująca każdy
    najintymniejszy aspekt aktywności każdego człowieka,

    połączone stale ze sobą i z centrami gdzie królują niewyobrażalnie
    sprawne SUPERKOMPUTERY.

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/