  • 81. Data: 2017-02-21 15:18:13
    Temat: Re: INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok tożsamości ]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Yerine Ictimai" napisał w wiadomości grup
    "J.F." <j...@p...onet.pl> Wrote in message:

    >Poczytaj w terms of use

    Ale do jakiego programu - Androida ?

    J.

  • 82. Data: 2017-02-21 16:44:42
    Temat: Re: INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok toxbxzYW1vxZtjaSBd
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 2/18/2017 5:03 AM, Yerine Ictimai wrote:

    > Wiesz, i NSA, i CIA, i FSB i Mossad - są nawzajem siebie warte, w
    > służbach wywiadowczych żadna moralność i litość - jedynie
    > efektywność się liczy!

    czy ty naprawde sadzisz, ze jestes taki wazny, zeby wszystkie sluzby
    wywiadowcze na swiecie, tracily czas i moce przerobowe, zeby ciebie
    podgladac?

    > Facebook i Google, większość liczących się firm internetowych w
    > USA ma OBOWIĄZEK hostingować na swych serwerach specjalistyczne
    > oprogramowanie od NSA zajmujące się dokładnie tym samym: masowym
    > zbieraniem i analizowaniem przewijających się przez te serwisy
    > społecznościowe jakichkolwiek informacji,

    nie. zeby tego dokonac musz miec nakaz sadowy. jesli to robia bez
    nakazu, to nawet jesli cos wykryja, z legalnego punktu widzenia jest to
    zupelnie nieprzydatne w sądzie. <rs>

  • 83. Data: 2017-02-21 16:45:57
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 2/21/2017 5:51 AM, Yerine Ictimai wrote:

    > Jak tylko zalogujesz, włazi takie info oknami i drzwiami ;)

    to musisz uzywac jakiegos alternatywnego Facebooka, albo nie potrafisz
    go poprawnie skonfigurowac. <rs>

  • 84. Data: 2017-02-21 16:48:57
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    > Ale do jakiego programu - Androida ?

    Android to jest system operacyjny, ale chyba tak, ewentualnie
    programów takich jak: Google Services Framework, Google Play
    Services, Google Maps, Google StreetView, Google Plus, a także
    inne niż od Google, przeczytaj w uprawnieniach:
    "może robić zdjęcia i nagrywać audio bez wiedzy użytkownika"

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 85. Data: 2017-02-21 16:52:06
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    rs <n...@n...spam.info> Wrote in message:
    > to musisz uzywac jakiegos alternatywnego Facebooka, albo nie potrafisz
    > go poprawnie skonfigurowac. <rs>

    W standardowej wersji Facebooka, wyskakują bez przerwy
    powiadomienia, a na stronie głównej przewija się ciągle co ktoś
    "have on mind" ;)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 86. Data: 2017-02-21 17:20:24
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 2/21/2017 10:52 AM, Yerine Ictimai wrote:

    > W standardowej wersji Facebooka, wyskakują bez przerwy
    > powiadomienia, a na stronie głównej przewija się ciągle co ktoś
    > "have on mind" ;)

    poczytaj jak skonfigurowac notyfikacje, odpowiednio dobieraj znajomych i
    bedzie po problemie, a ja nadal bedizesz mial klopoty, to przestan
    uzywac, bo widocznie nie jest to platforma dla ciebie. <rs>

  • 87. Data: 2017-02-22 17:36:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Yerine Ictimai" napisał w wiadomości grup

    >Android to jest system operacyjny, ale chyba tak, ewentualnie

    S.o. to tez program.

    >programów takich jak: Google Services Framework, Google Play
    >Services, Google Maps, Google StreetView, Google Plus, a także

    A konkretnie ktore ?
    Bo np GSV na telefonie podaje
    https://www.google.com/intl/pl/policies/terms/
    https://www.google.com/intl/pl/policies/privacy/

    i tam o zdjeciach nie widze ... co nie znaczy, ze sie upieram, ze
    gdzies nie zapisali, ani, ze takich zdjec nie robia :-)

    > inne niż od Google, przeczytaj w uprawnieniach:
    >"może robić zdjęcia i nagrywać audio bez wiedzy użytkownika"

    No, u mnie akurat przy GSV jest "robienie zdjec i filmow". Czy bez
    wiedzy uzytkownika, hm ...
    Korzystania z mikrofonu akurat wsrod praw nie ma (ale film to pewnie z
    dzwiekiem).

    Przy czym to jest w pewnym stopniu zrozumiale - aplikacja zdaje sie ma
    sluzyc i do dodawania zdjec ulicznych.

    Przy aplikacji Sklep Google nie ma prawa do aparatu. Ani do mikrofonu.
    Ale jest np "sterowanie NFC", wiec moze odczytac wszystkie karty w
    kieszeni :-)

    Przy czym czasem sa te prawa uzasadnione - np Yanosik ma prawo
    skorzystac z mikrofonu, ale tez mozna mu podyktowac adres.
    I uzytkownik nie chce nijak dodatkowo potwierdzac przy kazdym
    dytkowaniu.

    I filmy ma prawo robic bez wiedzy uzytkownika (tzn prawo sie nazywa
    tylko "robienie), bo ma funkcje kamery samochodowej i potrafi nagrac
    do pliku.

    Oczywiscie bywa, ze te prawa sa nadmiarowe, zaluje bardzo, ze
    standardowy Android nie pozwala na ich ograniczenie przez uzytkownika
    (troche sie polepsza), i nie mam watpliwosci, ze google, jako autor
    systemu ma dojscia do bardzo duzej ilosci danych - czasem pol-jawnie -
    np domyslnie ustawia sie synchronizacja zdjec z kontem google - nie
    znasz sie, to po chwili wszystkie fotki sa do dyspozycji NSA :-)

    J.

  • 88. Data: 2017-02-23 20:53:54
    Od: Michal <m...@t...pl>

    Yerine Ictimai pisze:

    > Ale kogo masz na myśli, NIEMCÓW???
    >
    > A może Japończyków którzy zaatakowali nasz wytęskniony i
    > wyidealizowany ideał cnót wszelakich zza oceanu (który tak
    > naprawdę pilnuje tylko swoich egoistycznych interesów i przy
    > każdej okazji wypina się na nas dupowłazów bezwazelinowych jak
    > tylko czegoś chcemy w zamian)?
    >
    > Ponieważ innych państw istniejących dziś co niegdyś nas
    > zaatakowali na próżno szukam w bazie danych.

    Oczywiście ma na myśli Rosjan, nie udawaj, że nie rozumiesz. We wrześniu
    '39 zaraz za Armią Czerwoną szły oddziały NKWD z gotowymi listami
    proskrypcyjnymi.

  • 89. Data: 2017-02-24 10:01:34
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-19 o 13:38, Yerine Ictimai pisze:
    > Ale jednak ma ograniczenie tylko do naszego kraju, na Facebooku
    > mam znajomych z całego świata, a VKONTAKTE mogę mieć z połowy
    > świata ;)
    > W każdym razie jakoś bardziej KOSMOPOLITYCZNY serwis by się przydał.

    Pytanie tylko czy ten ruski serwis spełnia te warunki. Oczywiście
    pozornie na dzień dzisiejszy ma przewagę nad Fackiem, szczególnie dla
    Polaków, ale jest prawie pewne że taki status nie będzie trwał wiecznie.
    Tak że może lepiej zaproponować znajomym zmianę serwisu na choćby Naszą
    Klasę.

    > Praktycznie masy to stado baranów, jeden idzie za drugim, problem
    > jak dotrą do rozwidlenia dróg, wtedy nie wiedzą gdzie iść, ale
    > właśnie wtedy establiszment wysyłka dwóch albo trzech baranów co
    > "wybiorą" drogę i reszta już pójdzie za nimi (psychologowie
    > dowodzą że trzech to potrzebna liczba "nonkomformistów" żeby
    > zadziałał instynkt stadnej bezkrytyczności wobec nawet
    > najbardziej absurdalnej idei)

    Rzadko bo rzadko ale zdarzają się również wśród tej na ogół bezładnej
    masy - wolnomyśliciele.. i chyba naszym obowiązkiem jest aby wskazywać
    alternatywę dla obowiązującego zła..

    > Właśnie, Niemcy i Francja traktują np. Rosję na takim samym
    > poziomie przyjaźni czy czegoś jak Amerykę, jest delikatna
    > równowaga. Właśnie równowaga jest dobra i przydałoby się ją
    > przywrócić w Polsce, inaczej dostajemy w dupę nadstawiając się
    > dla interesu Ameryki.
    > Przykładowo, te sankcje skwapliwie wprowadzane przez rząd PO, by
    > potem tabuny TIRów z Niemiec przez Polskę wiozły objęte
    > "sankcjami" towary do Rosji.

    No nie bardzo. Poleceń czy wytycznych z Kremla Merkel i Francja
    Hollande-owska nie musi słuchać, Waszyngtonu musi.

    > Ale to coś więcej, odrębna filozofia życia i mentalność,
    > Europejczycy (zachodni) uważają się za coś lepszego, jakąś
    > ARYSTOKRACJĘ, a na Amerykanów patrzą jak na bandę PROSTAKÓW. I
    > sami Amerykanie jakoś to czują, gdzie ich miejsce, przykładowo
    > tzw. akcent brytyjski jest traktowany tam jako bardziej
    > szlachetny, bardziej "sexy" :)

    Może i tak na nich patrzą ale wiernie im służą. Od 45roku widziałeś na
    arenie międzynarodowej choć jeden oficjalny protest jakiegokolwiek kraju
    Europy Zachodniej wobec polityki USA? W pytaniu pomijam czasy Francji
    gaulleowskiej, bo akurat ten miał w swoim słowniku termin "NIE" dla
    jankesów, choć ci znacząco pomogli mu w tym aby to on rządził krajem a
    nie komuchy.

  • 90. Data: 2017-02-24 10:04:20
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-20 o 15:24, J.F. pisze:

    > Nasza Klasa ?
    > Toz to przeciez niemieckie :-)

    No to inny serwis PL, którego jeszcze nikt nie zawłaszczył.

    > No ale jak sie Rosja ruszy - to kto nam pomoze ?

    Zdaje się Rosja rusza tylko tam gdzie jankesi stwarzają dla niej
    zagrożenie. Obce bazy na naszym terytorium i postawa tarczy dla USA
    tylko zwiększają nasze, zagrożenie. W moim odczuciu nie tyle zwiększają
    co naprawdę robią je realnym. Nie starczy nam przedwojennych doświadczeń
    gdy ogłosiliśmy się po jednej ze stron w ich imperialnych zapędach?

    > No nie - co starsi pamietaja rzeczywista okupacje i widza, ze sie
    > zakonczyla.

    Obce wojska na swoim terytorium, bez woli narodu to z definicji - okupacja.

    > Francja juz dawno stracila imperialne zapedy.
    >
    > J.

    A jednak Rosja może im tylko pozazdrościć wpływów w sporym kawale
    świata. Ten kawał świata nie z miłości jest pod ich panowaniem.