  • 71. Data: 2017-02-21 02:34:12
    Temat: Re: INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok tożsamości ]
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> Wrote in message:

    > Street View robia google cary.

    Ale chyba inne wynalazki też. W przeciwnym razie do czego im to
    potrzebne? PonIeważ oficjalnie przedstawiają marketingową wersję,
    że dla poprawy "consumer experience"

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 72. Data: 2017-02-21 02:44:22
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Yerine Ictimai <i...@y...ru> Wrote in message:

    > Ale chyba inne wynalazki też. W przeciwnym razie do czego im to
    > potrzebne? PonIeważ oficjalnie przedstawiają marketingową wersję,
    > że dla poprawy "consumer experience"

    A przy okazji, jest jakaś taka nieoficjalna wyszukiwarka Google,
    która na podstawie jednego zdjęcia danej osoby znajdzie
    jakiekolwiek inne zdjęcia z tą osobą które pojawiły się
    kiedykolwiek w Internecie, może ktoś ma jakieś linki do
    niej?

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 73. Data: 2017-02-21 07:01:42
    Temat: Re: INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok toxbxzYW1vxZtjaSBd
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 2/20/2017 4:48 PM, Yerine Ictimai wrote:

    > Większość znakomita uczestników Facebooka plecie takie trzy po
    > trzy, że nie tylko nie szanują innych ale nawet samych
    > siebie.

    ty widzisz to co pisze znakomita wiekszosc Facebooka? pare miliardow
    ludzi? no, no. <rs>

  • 74. Data: 2017-02-21 08:41:12
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    rs <n...@n...spam.info> wrote:

    > ty widzisz to co pisze znakomita wiekszosc Facebooka? pare miliardow
    > ludzi? no, no. <rs>

    Parę miliardów ludzi na FB? No, no, sławiński.

  • 75. Data: 2017-02-21 08:46:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 lutego 2017 18:46:37 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Jesli tak uwazasz ... to z grubej rury - napisac do nich zadanie
    > podania wszelkich danych osobowych ktore o tobie przechowuja, a jak
    > odmowia, to do GIODO :-)

    Ale oni nie mają jego danych tylko dane jego psa.
    Pies by musiał napisać.
    A nawet jak autor wątku napisze to skąd FB ma wiedzieć ze on to on?
    Skan dowodu najpierw musi wysłać żeby go mogli zidentyfikować;)

  • 76. Data: 2017-02-21 11:07:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

    >Ale oni nie mają jego danych tylko dane jego psa.
    >Pies by musiał napisać.

    On niech napisze pod wlasnym nazwiskiem. A FB jak jego dane ma, to ma
    obowiazek ujawnic :-)

    >A nawet jak autor wątku napisze to skąd FB ma wiedzieć ze on to on?
    >Skan dowodu najpierw musi wysłać żeby go mogli zidentyfikować;)

    W ustawie pisze, co ma podac.
    Strzelam - imie, nazwisko, adres - jak maja dane takiej osoby, to
    wysylaja pod posiadany adres :-)

    J.

  • 77. Data: 2017-02-21 11:09:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Yerine Ictimai" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > jakiekolwiek inne zdjęcia z tą osobą które pojawiły się
    > kiedykolwiek w Internecie, może ktoś ma jakieś linki do

    Jacys Rosjanie sie tym chwalili.
    Robisz fotke ladnej dziewczynie i juz masz do niej kontakt :-)

    J.

  • 78. Data: 2017-02-21 11:10:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Yerine Ictimai" napisał w wiadomości grup

    >Ale chyba inne wynalazki też. W przeciwnym razie do czego im to
    > potrzebne? PonIeważ oficjalnie przedstawiają marketingową wersję,
    > że dla poprawy "consumer experience"

    Chwali sie, ze tak robi ? Gdzie ?

    J.

  • 79. Data: 2017-02-21 11:48:38
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> Wrote in message:
    > Użytkownik "Yerine Ictimai" napisał w wiadomości grup

    > Chwali sie, ze tak robi ? Gdzie ?

    Poczytaj w terms of use

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 80. Data: 2017-02-21 11:51:38
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    > ty widzisz to co pisze znakomita wiekszosc Facebooka? pare miliardow
    > ludzi? no, no. <rs>

    Jak tylko zalogujesz, włazi takie info oknami i drzwiami ;)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/