  • 1. Data: 2005-04-20 18:45:40
    Temat: TPSA vs SKI
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    http://www.fkn.pl/news/id__16631/

    Mi najbardziej podoba sie okreslenie podejrzewa :)

    TP

  • 2. Data: 2005-04-20 19:32:06
    Temat: Re: TPSA vs SKI
    Od: Przemek Celej <n...@n...pl>

    Tomasz Paszkowski wrote:
    > http://www.fkn.pl/news/id__16631/
    >
    > Mi najbardziej podoba sie okreslenie podejrzewa :)
    >
    > TP

    "(...) Po trzecie wreszcie, UOKiK podejrzewa, że TP SA uniemożliwia
    innym przedsiębiorcom telekomunikacyjnym transfer ruchu internetowego za
    pomocą tranzytu zagranicznego. (...)"

    Nareszcie ktoś się tym zainteresował.

    Przemek Celej

  • 3. Data: 2005-04-20 19:54:48
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

    Użytkownik Przemek Celej napisał:

    > "(...) Po trzecie wreszcie, UOKiK podejrzewa, że TP SA uniemożliwia
    > innym przedsiębiorcom telekomunikacyjnym transfer ruchu internetowego za
    > pomocą tranzytu zagranicznego. (...)"
    >
    > Nareszcie ktoś się tym zainteresował.

    Co tu podejrzewac to fakt.

  • 4. Data: 2005-04-20 22:57:13
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@S...wp.pl>

    Sied@r wrote:

    > Co tu podejrzewac to fakt.

    ale znajac zycie i tak wielki ch* z tego bedzie ;)

  • 5. Data: 2005-04-21 06:16:25
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 21 Apr 2005 00:57:13 +0200,
    kamil kapturkiewicz <h...@S...wp.pl> screamed:

    > ale znajac zycie i tak wielki ch* z tego bedzie ;)

    A jesli nawet nie ch[ju]{2} to wyplacimy za to wszyscy w ratach...

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:215B ]
    [ 08:15:50 user up 10588 days, 20:10, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Confucius say too damn much!

  • 6. Data: 2005-04-21 08:17:46
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@S...wp.pl>

    Artur M. Piwko wrote:

    > A jesli nawet nie ch[ju]{2} to wyplacimy za to wszyscy w ratach...
    >
    > Artur

    ja nie wyplace bo nie korzystam z ich uslug :]

  • 7. Data: 2005-04-21 08:33:13
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <xman_(no-spam_remove_it)_@cxt.pl>

    > ja nie wyplace bo nie korzystam z ich uslug :]

    to wplaci twoja rodzina/znajomi

  • 8. Data: 2005-04-21 20:13:01
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Radoslaw HORODNICZY napisał(a):

    > to wplaci twoja rodzina/znajomi

    Szczerze powątpiewam, iż rodzina i znajomi Kamila K. zarabiają na Niego.
    Zdaje się, że pracuje sam na siebie i dokładnie o to chodzi, że to On
    nie zapłaci. To, że ktoś inny (bez względu na to, czy to rodzina, czy
    przyszła panna młoda) "wypłaci", jak to określiliście, nie ma nic do
    rzeczy. To ich pieniążki.

    Ale to nijak ma się do wątku? :)

    Pozdr,

  • 9. Data: 2005-04-21 22:19:46
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@S...wp.pl>

    Rafal.Doroszkiewicz wrote:

> [...]
    > nie zapłaci. To, że ktoś inny (bez względu na to, czy to rodzina, czy
    > przyszła panna młoda) "wypłaci", jak to określiliście, nie ma nic do

    tak jak mowisz ;)

  • 10. Data: 2005-04-27 20:09:27
    Od: "Zbino" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radoslaw HORODNICZY" <xman_(no-spam_remove_it)_@cxt.pl> napisał
    w wiadomości news:d47op9$fqo$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > to wplaci twoja rodzina/znajomi

    Właśnie jak telepsy nie dostaną w koncu jakiejś kary to wiele ludzi bedzie
    płacić poprzez zawyżane ceny dla konkurencji.
    Zby