  • 1. Data: 2012-12-06 01:10:21
    Temat: ITD wkracza do akcji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "Dlugo oczekiwany" fotoradar wkroczyl do akcji.

    Za papierowa Gazeta wroclawska:
    Nie jest jednak pomalowany jaskrawo zolta farba, tylko w srebnym focusie i
    granatowym mondeo - przynajmniej w okolicach wroclawia.
    No i jeszcze w zoltym partnerze.

    Obstawiac maja dk94 Wroclaw-Olawa i 3 pod Lubinem.

    Wiec uwaga na zaparkowane na poboczu pojazdy, a szczegolnie takie z dziwnym
    kolkiem na masce

    W przyszlosci pomiar odcinkowy
    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/711007,dolny-
    slask-zmierza-srednia-predkosc-i-wysla-nam-mandat,2,
    id,t,nk.html#art-komentarze

    J.

  • 2. Data: 2012-12-06 18:20:18
    Temat: Re: ITD wkracza do akcji
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    et...
    >"Dlugo oczekiwany" fotoradar wkroczyl do akcji.
    >Za papierowa Gazeta wroclawska:

    o, juz w internecie
    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/711921,strzez
    -sie-tych-aut-robia-z-nich-zdjecia-i-sla-mandaty,id,
    t.html

    Gdzie ta ustawa fotoradarowa - obudowa nie powinna byc na zolto ? :-)

    J.

  • 3. Data: 2012-12-06 18:32:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci grup
    et...

    > "Dlugo oczekiwany" fotoradar wkroczyl do akcji.

    W Poznaniu wczoraj tez sie krecil.
    A raczej przez pól godziny zarl hot-dogi na Shellu przy trasie katowickiej.

  • 4. Data: 2012-12-06 20:08:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 6 Dec 2012 18:32:32 +0100, Cavallino napisał(a):
    > Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci grup
    >
    > W Poznaniu wczoraj tez sie krecil.
    > A raczej przez pól godziny zarl hot-dogi na Shellu przy trasie katowickiej.

    A parking jak tam wyglada, i ograniczenie predkosci ?
    bo radarowi hotdogi nie przeszkadzaja :-)

    J.

  • 5. Data: 2012-12-06 20:28:52
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-12-06 17:20:18 +0000, "J.F" <j...@p...onet.pl> said:

    > Gdzie ta ustawa fotoradarowa - obudowa nie powinna byc na zolto ? :-)

    Na żółto, ale w czasie.
    Mają czas na oznakowanie.
    Zgodnie z treścią ustawy...

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2012-12-06 22:31:29
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Thu, 6 Dec 2012 18:20:18 +0100, J.F napisał(a):

    > Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
    et...

> [...]
    t.html

    > Gdzie ta ustawa fotoradarowa - obudowa nie powinna byc na zolto ? :-)

    Powinna...
    Ale jak nie jest to co? A jajco...

  • 7. Data: 2012-12-06 22:32:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    net...

    > A parking jak tam wyglada, i ograniczenie predkosci ?
    > bo radarowi hotdogi nie przeszkadzaja :-)

    Jest dość daleko od jezdni, oddzielony drzewami.
    Bez szans na pomiary ze stacji.

  • 8. Data: 2012-12-06 23:15:01
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Thu, 6 Dec 2012 22:32:53 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Jest dość daleko od jezdni, oddzielony drzewami.
    > Bez szans na pomiary ze stacji.

    Nie wiem co tam mają, ale fotoradar "napędzany" Iskrą, mierzy do 800m w
    linii prostej od miejsca pomiaru.

    Natomiast pewnie gorzej z czytelnością takiego zdjęcia, chociaż kto to wie
    co tam za obiektywy nie zamontują?

  • 9. Data: 2012-12-07 07:17:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 6 Dec 2012 23:15:01 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
    > Nie wiem co tam mają, ale fotoradar "napędzany" Iskrą, mierzy do 800m w
    > linii prostej od miejsca pomiaru.

    Jestes pewny ?
    Czulosci moze mu starczy, ale antena musialaby byc duza, bo inaczej nie
    wiadomo co poza droga zlapala.

    J.

  • 10. Data: 2012-12-07 10:45:26
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Fri, 7 Dec 2012 07:17:54 +0100, J.F. napisał(a):

    > Jestes pewny ?
    > Czulosci moze mu starczy, ale antena musialaby byc duza, bo inaczej nie
    > wiadomo co poza droga zlapala.

    Jak to mówi producent Iskry "it's not a bug, it's feature".
    Iskra z całego spektrum odpowiedzi wyłapuje to co porusza się najszybciej.

    A 800m to wg. specyfikacji odległość z której można wykonywać pomiar w
    trybie największej emisji wiązki.