  • 1. Data: 2012-12-05 23:46:46
    Temat: Strefa parkowania na zakazie zatrzymywania
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    Witam, cytując

    "Jeżeli strefa płatnego parkowania obowiązuje od poniedziałku do piątku
    w godz. 8-18, to zakazu zatrzymywania należy przestrzegać poza tymi
    godzinami oraz w weekendy. Dlatego też abonamenty wykupione przez
    łodzian są ważne. A zakazy mają zwiększać bezpieczeństwo."

    Czyli Ci co wykupili abonament pod domem, to przez tydzień mogą stać,
    ale na weekend mają zabrać samochód do domu? :-D

    Pomijając to, że jak płacisz miastu, to jest bezpiecznie, a jak nie to
    nie. Parodia!

    - http://m.dzienniklodzki.pl/p2rj1/artykul.html?synd=7
    12047

    --
    Pozdrawiam,
    Karol Y

  • 2. Data: 2012-12-06 10:12:05
    Temat: Re: Strefa parkowania na zakazie zatrzymywania
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 05 Dec 2012 23:46:46 +0100, Karol Y <k...@o...pl> wrote:

> [...]
    >w godz. 8-18, to zakazu zatrzymywania należy przestrzegać poza tymi
    >godzinami oraz w weekendy. Dlatego też abonamenty wykupione przez

    dziennikarzyny...
    Tu wersja urzędnicza:
    http://zdit.uml.lodz.pl/pl/news/pokaz/919/Zakaz_zatr
    zymywania_sie_i_strefa_platnego_parkowania

  • 3. Data: 2012-12-06 10:26:22
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" napisał w wiadomości grup
    com...

    > dziennikarzyny...
    > Tu wersja urzędnicza:
    > http://zdit.uml.lodz.pl/pl/news/pokaz/919/Zakaz_zatr
    zymywania_sie_i_strefa_platnego_parkowania

    No i zepsułeś zabawę :-)
    A już miałem nadzieję na kolejny flame na temat głupoty urzędników na
    podstawie artykułu w brukowcu.

    Pozdrawiam
    Ergie