  • 11. Data: 2014-11-18 09:07:43
    Temat: Re: Ibiza 2003 przerywacz kierunkowskazów i żarówki LED
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    Użytkownik "JK" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:m4dd01$f58$1@dont-email.me...

    > Zdaje się, że jednak z tego samego.
    >
    > JK

    Pudło.
    Sprawa w Ibizie wygląda tak, że niezależnie czy jedna żarówka z
    kierunkowskazu jest wyjęta czy nie (czy jedna przepalona czy nie) to druga
    miga z taką samą częstotliwością 74/min. Natomiast różnica jest w
    częstotliwości "pykania" w kabinie (jest 2x częstsza) i tak samo (częściej)
    miga kontrolka na tablicy.

    W 28 letnim motocyklu NRD-owskim jest inaczej.

    T.

  • 12. Data: 2014-11-18 11:47:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > Jak zwykle mądrujesz się na temat o którym nie masz pojęcia. W tym z bimetalem nie
    ma bimetalu tylko wydłużające się pod wpływem ciepła drut(y), elektromagnes i styki.
    Jesteś tak głupi że nawet nie sprawdziłeś jak działa i jak jest zbudowany taki
    przerywacz a rżniesz specjalistę. Błysnąłeś jak przepalona żarówka.

    który to przerywacz nazywany jest bimetalicznym.

    http://bit.ly/1AbSTbo

    Oczywiście wniosłeś swoim postem bardzo dużo wartości merytorycznej i
    śmieci cytatów. A teraz pokaż gdzie napisałem, że w przerywaczu
    bimetalicznym do kierunkowskazów jest bimetal , którym mówisz.

  • 13. Data: 2014-11-18 12:42:26
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 18 listopada 2014 11:47:40 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Oczywiście ze dużo wniosłem. Tylko ktoś jak ty głupi ale uważający się za
    najmądrzejszego nie zrozumie. Ot taka wada wiejskiego głupka.

  • 14. Data: 2014-11-18 12:45:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > Oczywiście ze dużo wniosłem. Tylko ktoś jak ty głupi ale uważający się za
    najmądrzejszego nie zrozumie. Ot taka wada wiejskiego głupka.

    fajnie, że jesteś taki samokrytyczny.

  • 15. Data: 2014-11-18 15:56:07
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 18 listopada 2014 12:45:44 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    To o tobie było. Jednak jesteś tak bardzo upośledzony że nie potrafisz poprawnie
    zinterpretować słowa pisanego. Może coś o tym przerywaczu bimetalicznym napiszesz.
    Potrafiłeś go nazwać to pewno wiesz jak działa.

  • 16. Data: 2014-11-18 16:29:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

> [...]
    zinterpretować słowa pisanego. Może coś o tym przerywaczu bimetalicznym napiszesz.
    Potrafiłeś go nazwać to pewno wiesz jak działa.

    kogutku, nie wysilaj się bo twoje próby obrażania nie robią na nikim
    wrażenia. Zachowujesz się jak dziecko w piaskownicy i tyle.
    Ty oczywiście wiesz lepiej ode mnie co miałem na myśli pisząc swój
    tekst.

  • 17. Data: 2014-11-18 17:34:14
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 18 listopada 2014 16:30:13 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Najlepsi psychiatrzy nie dojdą co miałeś na myśli pisząc bimetaliczny o urzędziku w
    którym nie ma bimetalu.

  • 18. Data: 2014-11-18 17:36:51
    Od: Marek <m...@g...pl>

    Masti nie ma sensu sie kopac z koniem.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 19. Data: 2014-11-18 17:45:34
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 18 listopada 2014 17:35:56 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
    > Masti nie ma sensu sie kopac z koniem.
    >
    > --
    > Marek
    > echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

    Ty też uważasz że w takim przerywaczu jest bimetal?

  • 20. Data: 2014-11-18 19:55:52
    Od: w...@g...com

    > Ty też uważasz że w takim przerywaczu jest bimetal?

    Jest drut:
    http://we.pb.edu.pl/~kaie/kaie-md/ES/ES_lab_swiatla_
    kierunkowe.pdf