  • 11. Data: 2023-12-06 20:59:08
    Temat: Re: Ile było dni bez ...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 6 Dec 2023 20:16:51 +0100, io wrote:

    > Bez związku. Pisałeś o braku ubezpieczenia.

    To ty pisałes o braku ubezpieczenia.
    Tylko nie wiadomo czego, jak dlugo itp :-)

    > Do tego opłata UFG nie chroni od regresu.

    A regres od opłaty :-)

    > Więc skoro rowerem się dało bez ubezpieczenia to Twizy też się da.

    Ale
    -rowerem wolno, a twizy nie. Przed odszkodowaniem to jednak nie
    chroni.

    -rowerem troche trudniej zrobic duzą szkodę.

    J.

  • 12. Data: 2023-12-06 21:37:47
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 06.12.2023 o 20:59, J.F pisze:

    > To ty pisałes o braku ubezpieczenia.
    > Tylko nie wiadomo czego, jak dlugo itp :-)

    Przecież pisze powyżej.

    > A regres od opłaty :-)

    > Ale
    > -rowerem wolno, a twizy nie. Przed odszkodowaniem to jednak nie
    > chroni.
    >
    > -rowerem troche trudniej zrobic duzą szkodę.

    Nie zmienia, że można zrobić i akurat opłata UFG w niczym nie pomoże.

  • 13. Data: 2023-12-06 22:16:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 6 Dec 2023 21:37:47 +0100, io wrote:

    > Przecież pisze powyżej.

    Ale nie od początku i ciągle niewyraźnie.

    > Nie zmienia, że można zrobić i akurat opłata UFG w niczym nie pomoże.

    Pomoże.
    -zmniejszy straty UFG ... czyli nas wszystkich,
    -nauczy Cie jak pilnować swoich spraw,
    -... i zaoszczędzi ci możliwych wydatków w przyszłości.

    To dla twojego dobra :-)

    J.

  • 14. Data: 2023-12-07 17:27:05
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 06.12.2023 o 22:16, J.F pisze:

> [...]
    > -zmniejszy straty UFG ... czyli nas wszystkich,
    > -nauczy Cie jak pilnować swoich spraw,
    > -... i zaoszczędzi ci możliwych wydatków w przyszłości.

    Powinieneś wiedzieć, że to zwykłe pasożytnictwo, ale może jeszcze nie
    poczułeś i dlatego nie wiesz.

  • 15. Data: 2023-12-07 17:42:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 7 Dec 2023 17:27:05 +0100, io wrote:

    > Powinieneś wiedzieć, że to zwykłe pasożytnictwo, ale może jeszcze nie
    > poczułeś i dlatego nie wiesz.

    Ale kto pasożytuje - UFG na Tobie, czy Ty na UFG ?

    J.

  • 16. Data: 2023-12-07 19:39:07
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 07.12.2023 o 17:42, J.F pisze:

    > Ale kto pasożytuje - UFG na Tobie, czy Ty na UFG ?

    Ja na UFG :-)