  • 1. Data: 2014-11-05 00:41:50
    Temat: Ile dziś warta karta NVIDIA serii 9800?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Żeby miała wyjścia od razu na dwa monitory DVI. Na przykład taka:
    http://allegro.pl/karta-graficzna-msi-n9800gt-t2d512
    -ocv2-i4727187626.html

  • 2. Data: 2014-11-05 01:03:48
    Temat: Re: Ile dziś warta karta NVIDIA serii 9800?
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > Żeby miała wyjścia od razu na dwa monitory DVI. Na przykład taka:
    > http://allegro.pl/karta-graficzna-msi-n9800gt-t2d512
    -ocv2-i4727187626.html

    Niezły spam :P ale postarałbyś się bardziej...

  • 3. Data: 2014-11-05 01:57:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Aleksander" <f...@f...fake> wrote in message
    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
    -ocv2-i4727187626.html

    > Niezły spam :P ale postarałbyś się bardziej...

    Nie kapuję... To przecież nie moja aukcja.

  • 4. Data: 2014-11-05 08:28:12
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Pszemol napisa?(a):

    [...]

    > Nie kapuję... To przecież nie moja aukcja.

    Spamujesz więc pro bono? ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 5. Data: 2014-11-05 10:32:24
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-11-05 00:41, Pszemol wrote:

    > Żeby miała wyjścia od razu na dwa monitory DVI. Na przykład taka:

    Tyle, za ile sie sprzeda "na allegrze"

    --

    memento lorem ipsum

  • 6. Data: 2014-11-05 11:04:44
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Żeby miała wyjścia od razu na dwa monitory DVI. Na przykład taka:
    > http://allegro.pl/karta-graficzna-msi-n9800gt-t2d512
    -ocv2-i4727187626.html

    Jeżeli kupujesz to tyle ile kupujący jest skłonny zapłacić.
    Jeżeli sprzedajesz to tyle ile kupujący zechce zapłacić.

    Czyli tyle ile kupujący zapłaci :)

    --
    marfi

  • 7. Data: 2014-11-05 12:01:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message

    -ocv2-i4727187626.html

    > Jeżeli kupujesz to tyle ile kupujący jest skłonny zapłacić.
    > Jeżeli sprzedajesz to tyle ile kupujący zechce zapłacić.
    >
    > Czyli tyle ile kupujący zapłaci :)

    Jesteście trudni - ja chcę kupić siostrzeńcowi tanią kartę do gier
    i z tego co pamiątam to NVIDIA 9800 była kiedyś kartą topową...
    Widzę tanią aukcję więc pytam. Być może źle robię bo sobie
    stwarzam konkurencję z którą będę walczył licytując... ech, no dobra:
    jeśli tak, to gdzie tanio kupię jeszcze "w miarę dobrą" kartę na dziś?

  • 8. Data: 2014-11-05 12:26:10
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    > stwarzam konkurencję z którą będę walczył licytując... ech, no dobra:
    > jeśli tak, to gdzie tanio kupię jeszcze "w miarę dobrą" kartę na dziś?
    Nie jestem trudny...mam prymitywną strategię.
    Po latach kupowania na allegro mam jedną zasadę dotyczącą aukcji (nie "Kup
    teraz" a prawdziwa licytacja):
    mianowicie oferuję najwyższą i ostateczną cenę, którą jestem w stanie
    zapłacić i nie zmieniam jej w trakcie aukcji.
    Przegram to przegram, wygram to się cieszę. Zazwyczaj jest to 100-200% ceny
    wywoławczej.

    --
    marfi

  • 9. Data: 2014-11-05 12:31:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > w stanie zapłacić i nie zmieniam jej w trakcie aukcji.
    > Przegram to przegram, wygram to się cieszę.

    A kiedy licytujesz? Bo to dosyć ważne...

    I jak oceniasz skuteczność Twojej strategii w kryteriach:
    - najpewniejsza wygrana licytacji
    - wygrana przy minimalnej cenie

    > Zazwyczaj jest to 100-200% ceny wywoławczej.

    Cena wywoławcza przecież nie ma absolutnie żadnego związku
    z wartością przedmiotu! Sprzedawcy wystawiając popularny
    przedmiot niczego nie ryzykują wystawiając go za złotówkę
    bo mają w praktyce 100% pewności że znajdzie się conajmniej
    dwu potencjalnych kupców, a często jest ich kilkunastu...
    Co innego przedmiot który ma trudności w sprzedaniu się,
    ale wtedy - bez istotnej konkurencji - kupiłbyś za wywoławczą.

  • 10. Data: 2014-11-05 13:18:28
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Pszemol napisa?(a):

    [...]

    > Jesteście trudni - ja chcę kupić siostrzeńcowi tanią kartę do gier

    Co takiego zrobił, że chcesz go aż tak strasznie ukarać?

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"