  • 41. Data: 2014-11-19 00:42:35
    Temat: Re: Ile dziś warta karta NVIDIA serii 9800?
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    dyskusyjnych:m4gk7b$p3j$...@d...me...

    "Santana" <s...@i...pl> wrote in message
    news:m4g0j9$tmn$1@usenet.news.interia.pl...

    > "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message

    > Musisz mieć bardzo puste i nudne życie skoro w tym wieku przejmujesz
    > się takimi pierdołami jak moment licytowania na aukcjach :(

    >Pomyśl jak puste musi być Twoje życie skoro Ty spędzasz go
    >na czytaniu tego co piszą Ci którzy według Ciebie mają puste...

    Czytuję Twoje brednie z czystej ciekawości...

  • 42. Data: 2014-11-19 01:00:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Czytuję Twoje brednie z czystej ciekawości...

    No wiem, czytujesz aby Twoje życie nie było tak puste jak to moje :-)))

  • 43. Data: 2014-11-19 01:15:26
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    "Santana" <s...@i...pl> wrote in message

    > Czytuję Twoje brednie z czystej ciekawości...

    >No wiem, czytujesz aby Twoje życie nie było tak puste jak to moje :-)))

    Nie może być takie puste jak Twoje. Ja mieszkam u siebie a nie kątem u
    kretyna jankesa dla którego jesteś, co najwyżej, przedmiotem żartów :-)))

  • 44. Data: 2014-11-19 03:11:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie może być takie puste jak Twoje.

    I tak trzymaj, poczujesz się od razu lepiej :-)

    > Ja mieszkam u siebie a nie kątem u kretyna jankesa
    > dla którego jesteś, co najwyżej, przedmiotem żartów :-)))

    Nie wiesz o czym mówisz.

  • 45. Data: 2014-11-21 14:24:47
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    W dniu 2014-11-18 o 00:57, Pszemol pisze:

    > Licytując w ostatniej chwili wygrywasz dwojnako:
    > - raz że nikt nie zdąży przebić Twojego maksimum

    Chyba nie rozumiesz jak działa licytacja na allegro. Bazując na Twoim
    przykładzie z 97 i 98 zł - jeśli przedmiot osiągnął w licytacji cenę 97
    zł, to nie znaczy że jeśli zalicytujesz "w ostatniej chwili" 98 to
    wygrasz aukcję. To znaczy jedynie tyle, że zalicytowanie 97 zł było
    wystarczającą ofertą żeby przebić poprzednią najwyższą. Jeśli
    zalicytujesz te 98 a osoba której oferta 97 zł była najwyższa tak
    naprawdę jako swoje maksimum dała np. 98,01 (ja właśnie zwykle daję
    końcówkę ,01, właśnie po to żeby odsiać część cwaniaczków "last
    minute"), to co z tego że system przyjmie Twoją ofertę (bo przebija
    aktualnie widoczną cenę), skoro aukcji i tak nie wygrasz, a kolejny raz
    już zalicytować nie zdążysz (sam napisałeś - "w ostatniej chwili").

  • 46. Data: 2014-11-21 14:51:33
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    W dniu 2014-11-21 o 14:24, knrdz pisze:> W dniu 2014-11-18 o 00:57,
    Pszemol pisze:

> [...]
    > aktualnie widoczną cenę), skoro aukcji i tak nie wygrasz, a kolejny raz
    > już zalicytować nie zdążysz (sam napisałeś - "w ostatniej chwili").

    Czepiliście się tego Allegro...

    Zacytuję:
    "Agent" Allegro (system automatycznej licytacji) będzie licytować za
    Ciebie, oferując minimalne kwoty potrzebne do przebicia ofert innych
    uczestników transakcji i jej wygrania (nie przekraczając, oczywiście,
    maksymalnej kwoty, którą podałeś)."

    Więc, jeśli chcę przebić kogoś kto zalicytował 97, to licytuję na
    przykład 200. A rzeczywiście zapłacę na przykład 102, o ile maksimum
    poprzedniego licytującego to było 101.

    Licytowanie "w ostatniej chwili" daje mi tyle, że ten który dał 101 (a
    wylicytował 97) nie ma szans na zmianę zdania ("heh, dam może jednak
    103? byłem tak blisko!") i powtórnego zalicytowania, czyli podwyższenia
    ceny dla mnie. A jeśli mi NIE ZALEŻY, to licytuję 200 - moje maksimum -
    kiedy bądź, przelicytuje mi automat do tego 102 i będzie czekała moja
    oferta - albo ktoś da ponad 200 (smacznego) albo nie, i kupię za kwotę
    pomiędzy 102 a 200.

    EOT może? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 47. Data: 2014-11-21 23:32:24
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Stregor" <s...@w...to.gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ciebie, oferując minimalne kwoty potrzebne do przebicia ofert innych
    > uczestników transakcji i jej wygrania (nie przekraczając, oczywiście,

    Zakładałem, że to oczywiste ...

    --
    marfi

  • 48. Data: 2014-11-22 01:18:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Stregor" <s...@w...to.gmail.com> wrote in message
> [...]
    > albo ktoś da ponad 200 (smacznego) albo nie, i kupię za kwotę pomiędzy 102

    Zgoda.
    Myślę że jeśli do tej pory niektórzy jeszcze tego nie rozumieją to
    chyba faktycznie dalsza rozmowa na ten temat jest bezsensowna.