  • 91. Data: 2010-01-04 10:54:53
    Temat: Re: Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem?
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Jasio" <b...@g...pl> wrote in message
    news:hhonck$251$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Alex D. B." <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Honda ST, Yamaha FJR, Suzuki Hayabusa, Kawasaki ZZR czy jakieś tam inne
    > większe litry. Do 160kmh możesz w nosie dłubać.

    Mam nadzieje ze nie bedzie szczegolna bezczelnoscia dodanie Gaci oraz Duca w
    wydaniu ST (2, 3, 4 oraz 955 i 1050) oraz spora rodzine ByMyWy. Generalnie,
    dosc spora grupa.

    PeeS. Maila ode mnie dostales? Jesli nie to skrobnic co na @ gmailowe.

    weFAQ&v=qvj

  • 92. Data: 2010-01-04 11:26:21
    Od: "paweł ACE" <p...@g...pl>

    trud <t...@o...eu> napisał(a):

    > Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem?
    > Chodzi mi o rząd wielkości, 500, 800, 1000?
    > Moto z pełnymi owiewkami, pogoda dobra, średniej wagi kierownik ze średnimi
    > umiejętnościami no i oczywiście żeby było bezpiecznie. Priorytet podróży to
    > czas.

    zalezy od umiejetnosci i odpornosci
    od drog
    od pogody
    od dnia

    jadac do Mongloii mielismy zalozona norme 900 km dziennie i tylko raz z
    powodu polamania ramy i chlodnicy w motocyklu czego naprawa zajela w
    kolchozie z 5 godzin wyszlo "tylko" 700 km, ale to trzeba bylo dzien w dzien
    startowac o 5 rano, robic tylko jedna przerwe kolo poludnia gdzies tam nad
    jakas woda (i nie dluzsza niz 1-2 godziny) i jechac az sie zrobi dobrze ciemno

    najdalej dojechalem na raz do Oxfordu czyli ciut powyzej 1700 km ale tutaj
    byly dobre drogi, dobra pogoda, dobry dzien, przerwa 1 godzine na promie i
    chec

    teraz by mi sie nie chcialo ani jednego ani drugiego

    a na turystyku jeszcze dluzszych przelotow nie probowalem wiec sie okaze jak
    to idzie:-)

    do poludniowych Wloch np z Wawy bym sobie rozlozyl na 2 strzaly bo trzeba
    jechac przez gory i przynajmniej ja mam taki fart, iz zawsze leje jak z CBRa,
    a wtedy chec do jazdy i szybkosc opada

    pawel ACE
    TT i ST

  • 93. Data: 2010-01-04 15:31:35
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "paweł ACE" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > jakas woda (i nie dluzsza niz 1-2 godziny) i jechac az sie zrobi dobrze

    To na czym polegała przyjemność?

  • 94. Data: 2010-01-04 16:11:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 4 Sty, 16:31, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > To na czym polegała przyjemność?
    Przypuszcam, że na jeździe?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 95. Data: 2010-01-05 07:23:33
    Od: "paweł ACE" <p...@g...pl>

    Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "paweł ACE" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To na czym polegała przyjemność?

    spojrz na mape, niestety nie mam 2 miesiecy urlopu tylko 26 dni (jak
    wiekszosc), stad takie tempo, a jakbym nie lubil jazdy to polecialbym
    samolotem

    albo inaczej bo moze jednak nie jezdzisz
    jakbys spotkal wymarzona dziewczyne normalnie nieosiagalna jakas tam "w
    stylu" Hayek, Stone czy inno Bayonce (czy jak to sie tam pisze),
    powiedzialabt TAK i mial na bzykniecie tylko kwadrans, a nie cala noc?
    zrezygnowalbys?

    :-)

    pawel ACE
    TT i ST

  • 96. Data: 2010-01-06 08:40:07
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości

    > PeeS. Maila ode mnie dostales? Jesli nie to skrobnic co na @ gmailowe.

    skrobnalem - dostales?

    Alex.

  • 97. Data: 2010-01-06 09:05:14
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Alex D. B." <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości

    > skrobnalem - dostales?

    Aaale ja do mesydza od Jaska sie odnosilem sie. Zacytuje:

    'Elou!
    "Jasio" <b...@g...pl> wrote in message
> [...]
    [...]
    PeeS. Maila ode mnie dostales? Jesli nie to skrobnic co na @ gmailowe.'

    Nie bierz tego do siebie (to ogolna konstatacja): czytanie i pisanie ze
    zrozumieniem staje sie rarytasem.

    weFAQ&v=qvj

  • 98. Data: 2010-01-06 11:06:42
    Temat: Re: Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem? [OT]
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Kefir pisze:
    > Nie bierz tego do siebie (to ogolna konstatacja): czytanie i pisanie ze
    > zrozumieniem staje sie rarytasem.

    Dobrze napisane!

    Pzdr
    PS: az se to gdzies zacytuje, moge? ;)))
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 99. Data: 2010-01-07 23:34:09
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    > Nie bierz tego do siebie (to ogolna konstatacja): czytanie i pisanie ze
    > zrozumieniem staje sie rarytasem.

    jesli niejako odpowiadasz na moje pytanie w poscie do osoby 3-ciej, nie dziw
    sie, ze moge byc zrezorientowany, i w porywach fanfazji uznaje ze do mnie.
    ;-)
    nie bierz tego do siebie - pisanie jasno i jednoznacznie zanika, i staje sie
    ewenementem ;-)
    usprawiedliwienie wszystkich - wielowatkowosc usnetu zakloca natywna
    linearnosc czasowo-watkowa.
    ;-)

    Alex.

  • 100. Data: 2010-01-09 02:19:02
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > Jakas mam dziwne wrazenie ze ZHP nie przygniatal socjalistycznym ideolo
    > bardziej niz ZHR w swoich poczatkach bogoojczyznianym.

    Amen ;)

    > Poza tym bylem w zeglarstwie. Skrobanie kadluba pol zimy to jednak inny
    > klimat niz polerowanie lilijek w harcowce.

    Wal sie na cyce lafiryndo - miast polerowania lilijek byla teoria z
    terenoznawstwa :) Woze dlatego - w przeciwienstwie do wielkomiejskich
    wodniakow ;) - nie mam obecnie problemow z orientacja w przestrzeni :P

    > Co widuje ZHR to robia wrazenie bardziej jednolicie ubranej koloni
    > letniej, nic na to nie poradze.

    Uduchowionej kolonii letniej chciales napisac ;)
    --
    zbigi...