  • 71. Data: 2009-12-30 17:39:07
    Temat: Re: Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem?
    Od: "p47" <p...@w...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości
    news:hhckmb$mgv$1@inews.gazeta.pl...
    > Alex D. B. pisze:
    >
    >> chetnie uslysze Twoja wersje.
    >

    > turystykiem - http://www.siłasłów.pl/index2.php?id=20
    >
    > Gixerem - http://www.siłasłów.pl/index2.php?id=30

    Przeczytałem, nawet fajne, tylko zaskakujace, ze z błahego powodu publicznie
    (wprawdzie posrednio) nazywasz sie debilem. Wprawdzie explicite piszesz tak
    o harcerzach z ZHR, ponieważ nie wiedzieli, co to w Wilnie za cerkiew, ale
    przeciez.Ty... też nie miałes o tym pojecia....

    p47

  • 72. Data: 2009-12-30 18:03:44
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    p47 pisze:

> [...]
    > o harcerzach z ZHR, ponieważ nie wiedzieli, co to w Wilnie za cerkiew, ale
    > przeciez.Ty... też nie miałes o tym pojecia....

    Nie umiałem przeczytać bo po prostu słabo widzę.
    Po za tym po nieprzespanej nocy, nastu godzinach w szkłach kontaktowych,
    stylizowaną na odręczne pismo cyrylicę wykuta w kamieniu sprzed 200(?)
    lat, wysoko nad wejściem i pod słońce ?

    Za moich czasów w harcerstwie się wiedziało gdzie się stoi, z czystej
    ciekawości świata i nie zrzucało wszystkiego na drużynową.

    A debilem też bywam, ale o tym jest w innym akapicie.

    KJ instruktor harcerstwa, żeglarstwa itp... coś koło 10 lat molestowania
    dzieci i młodzieży

  • 73. Data: 2009-12-30 18:20:38
    Od: "p47" <p...@w...pl>

> [...]
    > ciekawości świata i nie zrzucało wszystkiego na drużynową.
    >
    > A debilem też bywam, ale o tym jest w innym akapicie.

    Jakoś mam taką dziwną pewność, że ZHP...
    ;-))

    p47

  • 74. Data: 2009-12-30 19:59:54
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    p47 pisze:

    > Jakoś mam taką dziwną pewność, że ZHP...

    Jakas mam dziwne wrazenie ze ZHP nie przygniatal socjalistycznym ideolo
    bardziej niz ZHR w swoich poczatkach bogoojczyznianym.
    Poza tym bylem w zeglarstwie. Skrobanie kadluba pol zimy to jednak inny
    klimat niz polerowanie lilijek w harcowce.

    Co widuje ZHR to robia wrazenie bardziej jednolicie ubranej koloni
    letniej, nic na to nie poradze.
    :-)

    KJ

  • 75. Data: 2009-12-30 22:15:06
    Od: n...@s...com

    On Wed, 30 Dec 2009 20:59:54 +0100, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    >Jakas mam dziwne wrazenie ze ZHP nie przygniatal socjalistycznym ideolo
    >bardziej niz ZHR w swoich poczatkach bogoojczyznianym.

    Zapamientaj se raz na zawsze, ZHP indoktrynowalo, ZHR ksztaltuje!

    pozdr
    newrom zóch.
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 76. Data: 2009-12-30 22:26:40
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości

    > No tak, ja jestem szczeniak, to ja jeszcze moge.
    >
    > KJ Siła 40-tki

    fuckt, moj wiek. na moje usprawiedliwienie daje, ze poczatkujacy jestem. ;-)
    ok - jak ktos daje rade - szacun. ja passuje. ;-)
    wole z wolna i ostrozna. zycie jest jedno. ;-)

    Alex.

  • 77. Data: 2009-12-30 22:56:00
    Temat: Re: Ile kilometrów w cišgu dnia można przejechać dużym turystykiem?
    Od: Glub <g...@g...com>

    <n...@s...com> wrote:

    > Zapamientaj se raz na zawsze, ZHP indoktrynowalo, ZHR ksztaltuje!

    Harcerze nie piją a ja nie ufam abstynentom.

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 78. Data: 2009-12-30 23:29:30
    Od: a...@h...pl

    "Alex D. B." <a...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > ok - jak ktos daje rade - szacun. ja passuje. ;-)
    > wole z wolna i ostrozna. zycie jest jedno. ;-)

    To ja mam przy okazji pytanie, bo okazalo sie ze mam problem z
    dluzszymi trasami z powodu nogi -- kolano nie wytrzymuje dlugiego
    przebywania w zgieciu, po 300-400 km cierpnie okrutnie, i boli przy
    prostowaniu, i teraz pytanie -- jakie male i srednie moto maja
    najwieksza odleglosc pomiedzy siedziskiem i podnozkiem?

    =alx | crypto 0x46399138 | GSF 400 Bandit | nie mam czasu na hedonizm

  • 79. Data: 2009-12-31 00:25:26
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 31 Dec 2009 00:29:30 +0100, <a...@h...pl> wrote:

    [...]
> [...]
    > prostowaniu, i teraz pytanie -- jakie male i srednie moto maja
    > najwieksza odleglosc pomiedzy siedziskiem i podnozkiem?

    Przykra sprawa, ale czeka cię rutututnia z chromowanym wszystkim
    i floorboardsami zamiast podnóżków. ;-) Do tego jakieś highway pegs,
    apehanger i w ogóle jesteś ustawiony.

    Myślę że Sportster będzie dobrym krokiem pośrednim przed jakąś
    Electra Glide ;->

    (Pan by chciał R1? A to umówię pana do naszego chirurga, nowe
    kolano można mieć relatywnie tanio)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 80. Data: 2009-12-31 06:26:17
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik <a...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > prostowaniu, i teraz pytanie -- jakie male i srednie moto maja
    > najwieksza odleglosc pomiedzy siedziskiem i podnozkiem?

    ja z DOKLADNIE takiego samego powodu (ale dla czasu rzedu 30 minut)
    zdecydowalem sie na rutututnie... spacerowka na gmolu przy moich wymiarach
    (s) pozwala mi jechac z totalnie wyprostowana noga.
    w waw mozesz sie "przymierzyc" u mnie, to zobaczysz.

    Alex.