  • 1. Data: 2009-04-18 09:50:23
    Temat: Ile kosztuje "Era numer stacjonarny" ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

    Witam
    Jak to jest z ta opcja ery - numer stacjonarny ?
    Jak dzwonie spoza strefy place swoja stawke komorkowa.
    1) Jak dzwonie ze strefy place chyba 20 gr netto za min (jak mam pikniecie)
    ?
    2) Ile placi osoba ktora dzwoni na moj numer stacjonarny jak jestem w
    strefie ?
    3) Czy jak jestem w strefie i ktos dzwoni na komorkowy to placi jak za
    komorkowy ?
    3) jak jestem poza strefa i ktos dzwoni na stacjonarny mam kilka mozliwosci
    przekierowania :
    a) na skrzynke - ile kosztuje dzowniacego to i ile mnie odsluchanie ?
    b) na moj numer komorkowy - ile kosztuje dzwoniacego to i ile mnie
    przekierowanie ?

    Fantom

  • 2. Data: 2009-04-18 10:49:49
    Temat: Re: Ile kosztuje "Era numer stacjonarny" ?
    Od: Duke <d...@u...pl>

    Fantom pisze:

    > Jak dzwonie spoza strefy place swoja stawke komorkowa.

    Tak

    > 1) Jak dzwonie ze strefy place chyba 20 gr netto za min (jak mam
    > pikniecie) ?

    Ta stawka obowiązuje tylko na stacjonarne i po wykorzystaniu minut
    zawartych w abonamencie.

    > 2) Ile placi osoba ktora dzwoni na moj numer stacjonarny jak jestem w
    > strefie ?

    A jak myślisz? Skoro, jak sam napisałeś, dzwoni na numer stacjonarny to
    nie może płacić stawki jak za komórkowy.

    > 3) Czy jak jestem w strefie i ktos dzwoni na komorkowy to placi jak za
    > komorkowy ?

    Oczywiście. Nie może być zróżnicowania stawki, bo niby skąd osoba
    dzwoniąca do Ciebie ma wiedzieć czy jesteś w strefie czy poza.

> [...]
    > a) na skrzynke - ile kosztuje dzowniacego to i ile mnie odsluchanie ?
    > b) na moj numer komorkowy - ile kosztuje dzwoniacego to i ile mnie

    Połączenie z pocztą głosową w celu odsłuchania pozostawionych wiadomości
    w aktualnych taryfach kosztuje 0,29 gr, może też korzystać z funkcji
    bezpłatnego oddzwaniania poczty.
    Przekierowanie na numer komórkowy, nigdy nie pomniejsza minut
    abonamentowych, i jest ZAWSZE płatne zgodnie z cennikiem Twojej taryfy.

    Dla dzwoniącego stawka nigdy się nie zmienia, przecież nie może wiedzieć
    że włączyłeś przekierowanie.

  • 3. Data: 2009-04-20 07:05:58
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > Dla dzwoniącego stawka nigdy się nie zmienia, przecież nie może wiedzieć
    > że włączyłeś przekierowanie.

    Dzieki za info

    Fantom

  • 4. Data: 2009-04-20 15:57:53
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

    > Połączenie z pocztą głosową w celu odsłuchania pozostawionych wiadomości w
    > aktualnych taryfach kosztuje 0,29 gr, może też korzystać z funkcji
    > bezpłatnego oddzwaniania poczty.

    NA jakiej zasadzie to dziala w Erze ? Tak jak w Plusie ? Ze po nagraniu
    skrzynka dzwoni kilka razy coraz rzadziej az ktos odbierzez lub po kilku
    razach przestaje dzwonic ?

    Fantom