  • 1. Data: 2009-04-17 06:33:09
    Temat: Internet w Heyah tylko dla wybranych!
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    Zeby miec internet z Heyah, trzeba spelnic dwa warunki.

    1. Wiedziec jak aktywowac GPRS. Wysyla sie SMS'a.

    2. Posiadac telefon/modem, ktory jest na liscie ulubionych
    telefonow/modemow HEYAH.

    Jesli masz nietypowy telefon/modem to nie licz na to, ze uda Ci sie
    aktywowac SMS'em GPRS i poprzegladac internet.

    W Sim+ nie ma takich problemow. GPRS'u nie aktywuje SMS'em, dziala z
    kazdym telefonem/modemem.

    p.

  • 2. Data: 2009-04-17 12:14:31
    Temat: Re: Internet w Heyah tylko dla wybranych!
    Od: jack <n...@s...pl>

    Ja na przyklad za diabla nie moge uruchomic na optionie icon 225 (siec
    widzi, nie zestawia polaczenie), te same ustawieniam ta sama karta sim pod
    huawei e220 bez problemu. Na tym samym modemie (icon 225) play orange bez
    problemu.
    Macie jakis pomysl ?

  • 3. Data: 2009-04-17 16:38:22
    Od: mmartyn <m...@g...com>

    > Jesli masz nietypowy telefon/modem  to nie licz na to, ze uda Ci sie
    > aktywowac SMS'em GPRS i poprzegladac internet.

    Skoro innymi sposobami to możliwe to nie dramatyzuję. Miałem problem z
    iPhonem, ale dało się obejść :)