  • 1. Data: 2009-04-18 11:17:48
    Temat: LG KU990 Viewty czy Samsung F480
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    który z telefonów polecicie:
    LG KU990 Viewty czy Samsung F480
    Głowne kryteria, to bateria i komfort użytkowania.

    --
    Piotrek

  • 2. Data: 2009-04-18 11:44:47
    Temat: Re: LG KU990 Viewty czy Samsung F480
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piter S." napisał:

    > który z telefonów polecicie:
    > LG KU990 Viewty czy Samsung F480
    > Głowne kryteria, to bateria i komfort użytkowania.

    Baterie są porównywalne, ja swojego F480 ładuję mniej więcej co 4-5 dni.
    Żona swojego Viewty częściej, ale ona traktuje go również jako podręczną
    konsolę do gier ;-)
    Natomiast pojęcie "komfort użytkowania" jest bardzo pojemne a ocena mocno
    subiektywna. Mnie na przykład LG nie pasuje do przedniej kieszeni spodni
    (zwłaszcza że raczej trzeba go nosić w futerale), denerwuje dyndający rysik
    a niestandardowe przewijanie ekranu (obiektywem z tyłu) przyprawia o
    artretyzm palców ;-)
    Z kolei Samsung lepiej leży w kieszeni (nie potrzeba futerału - ta
    alternatywna klapka to proste a genialne rozwiązanie), nie wymaga, a wręcz
    nie da się zastosować żadnego rysika, za to ma wyraźnie zbyt słaby procesor
    jak na zastosowane tam międzymordzie i sprawia wrażenie mulącego się.
    Jak się domyślam, chcesz któryś z tych aparatów wziąć w sieci PLAY, jeśli
    tak to zerknij jeszcze na LG Cookie, znacznie poręczniejszy od Viewty, ale
    nie wiadomo czemu nie ma UMTS-a - to chyba ewenement w ofercie Play?

    JoteR

  • 3. Data: 2009-04-18 11:48:31
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tak to zerknij jeszcze na LG Cookie, znacznie poręczniejszy od Viewty, ale
    > nie wiadomo czemu nie ma UMTS-a - to chyba ewenement w ofercie Play?

    Dzięki za opinię. Chcę wziąć w Erze na przedłużenie umowy.
    Chyba, że jest coś jeszcze ciekawego godnego polecenia w podobnej grupie
    cenowej.

    Aha, mam abo na Naviexperta i zewnętrzny moduł GPS. Wiem, że na F480 chodzi,
    a czy na LG też się da zainstalować?

    --
    Piotrek

  • 4. Data: 2009-04-18 12:13:46
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piter S." napisał:

    > Aha, mam abo na Naviexperta i zewnętrzny moduł GPS. Wiem,
    > że na F480 chodzi, a czy na LG też się da zainstalować?

    Oficjalnie tylko na Renoir, ale przecież to aplikacja w Javie, a te
    przeznaczone dla tego modelu działają też na Viewty. W każdym razie
    zainstalować się da, ale nie mam odbiornika GPS, żeby sprawdzić czy to
    działa. A na forum LG tradycyjny bełkot :-/
    http://ku990.pl/Forum/viewtopic.php?f=37&t=290&st=0&
    sk=t&sd=a&hilit=nawigacja&start=10#p13241

    JoteR