  • 1. Data: 2009-04-17 05:53:45
    Temat: DX900 Eten kiedy w Polsce
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Nie macie jakichś przecieków, kiedy uszy normalna sprzedaż?
    Póki co ze 2 aukcje na ebay z UK i nic więcej, a niby jest dostępny do
    lutego :(
    Przem

  • 2. Data: 2009-04-17 07:39:34
    Temat: Re: DX900 Eten kiedy w Polsce
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 17 Apr 2009 07:53:45 +0200, Przemek napisał(a):

    > Nie macie jakichś przecieków, kiedy uszy normalna sprzedaż?
    > Póki co ze 2 aukcje na ebay z UK i nic więcej, a niby jest dostępny do
    > lutego :(

    bo to jest teraz Acer DX900, Eten się sprzedał Acerowi.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 3. Data: 2009-04-17 15:10:08
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    > bo to jest teraz Acer DX900, Eten się sprzedał Acerowi.

    Nie zmienia to faktu, że nie jest dostepny.
    Wiem, że występuje w dwóch wersjach, ale żadnej nie można kupić normalnie u
    nas :(
    Przem

  • 4. Data: 2009-04-17 16:38:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 17 Apr 2009 17:10:08 +0200, Przemek napisał(a):

    > Nie zmienia to faktu, że nie jest dostepny.
    > Wiem, że występuje w dwóch wersjach, ale żadnej nie można kupić normalnie u
    > nas :(

    to jest trzeci rodzaj prawdy
    w minutę znalazłem:
    http://www.pixmania.com/pl/pl/2622356/art/acer/dx900
    .html
    pewnie jak poszukasz lepiej, to i lepsze ceny znajdziesz.
    Zwłaszcza, że sprzedaż tego modelu zaczęła się parę dni temu, więc z każdym
    dniem będzie więcej ofert.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 5. Data: 2009-04-17 18:04:54
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    > w minutę znalazłem:

    A ja szukałem po ceneo, skąpcach i innych, i tylko jeden sklep miał i do
    tego wszystkiego niedostępny na stanie :(
    Przem

  • 6. Data: 2009-04-17 18:38:59
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Przemek pisze:

    > A ja szukałem po ceneo, skąpcach i innych, i tylko jeden sklep miał i do
    > tego wszystkiego niedostępny na stanie :(
    > Przem
    dlaczego akurat TEN telefon za 2000PLN....?!

    ToMasz

  • 7. Data: 2009-04-17 19:07:53
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > dlaczego akurat TEN telefon za 2000PLN....?!

    bo ma:
    1. normalną obsługę 2 kart;
    2. win mobile;
    3. gps;
    4. tv out.

    W tej kolejności.
    Podstawa to 1 i 2, niestety żaden inny, nawet za 3kzł tego nie ma :(
    Zdaję sobie sprawę z małego wyświetlacza, grubości i tego, że mógłby mieć
    lepszy aparat.
    Przem

  • 8. Data: 2009-04-17 19:12:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 17 Apr 2009 20:38:59 +0200, ToMasz napisał(a):

    > dlaczego akurat TEN telefon za 2000PLN....?!

    Niech zgadnę - bo to jak do tej pory jedyny na świecie telefon na dwie
    karty który umie w 3G?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 9. Data: 2009-04-17 22:12:55
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    > Niech zgadnę - bo to jak do tej pory jedyny na świecie telefon na dwie
    > karty który umie w 3G?

    najgorsze jest to, że za parę miesięcy* pewnie kazdy będzie to miał, ale mam
    tak dośc już noszenia 3 (za chwile tylko dwóch) komórek, pamiętania o
    nawigacji, radiu itd, że nie mam ochoty czekać kolejnych nawet paru tygodni.
    Co do tych *miesięcy, to pewien nie jestem, bo na zeszły tok zapowiadali MDA
    IV czy jakoś tak, z dwiema kartami, i do dzisiaj cisza :(
    Przem

  • 10. Data: 2009-04-17 22:36:28
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 18 Apr 2009 00:12:55 +0200, Przemek napisał(a):

> [...]
    > Co do tych *miesięcy, to pewien nie jestem, bo na zeszły tok zapowiadali MDA
    > IV czy jakoś tak, z dwiema kartami, i do dzisiaj cisza :(

    Zapomnij, że HTC zrobi coś na dwie karty - ma za dobre układy z operatorami
    i za bardzo o nie dba

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.