  • 11. Data: 2012-09-05 14:54:04
    Temat: Re: Ile szkód na raz do ubezpieczenia
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    PJ wrote:
    > //Teraz to ciezko bedzie wymyslec bajeczke ktora polaczy te wszystkie
    > szkody w jedno logiczne wydarzenie ;)
    >
    > nic nie trzeba wymyslac ... flotowe auta tez zglasza sie hurtem (jak
    > nie ma nic w rezerwie) to samo wypozyczalnie, nikt nie wstawia auta do
    > warsztatu bo drzwi sie zarysowaly, zapisujesz kto i kiedy, robisz
    > fotke i auto jezdzi dalej a jak sie zbliza koniec leasingu to
    > zglaszasz do TU i tyle

    Ale w OWU dla osób indywidualnych masz często krótki termin na zgłoszenie. Na
    flotowych to i często nie ma zniżek / zwyżek za szkodowość tylko tak jak się
    wynegocjuje.

    \SK

  • 12. Data: 2012-09-05 15:57:56
    Od: PJ <p...@g...com>

    //Ale w OWU dla osób indywidualnych masz często krótki termin na
    zgłoszenie. Na flotowych to i często nie ma zniżek / zwyżek za
    szkodowość tylko tak jak się wynegocjuje.

    teoretycznie moga powolac bieglego, ktory stwierdzi ze otarcie
    pochodzi od slupka, ktory byl malowany w zimie a szkode zglosiles w
    lecie ale jakos srednio w to wierze ... u mnie rysa sprzed 2 lat wciaz
    wyglada jak nowa a w razie czego jakis wandal moze dokonac czynu w
    warunkach recydywy ...

    P.

  • 13. Data: 2012-09-05 17:40:25
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 5 Sep 2012 12:50:10 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale nad znizka radze sie zastanowic, moze sie przydac na nowe auto.

    Płaci AC dla smaego płacenia, czy może żeby w razie potrzeby z niego
    skorzystać?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 14. Data: 2012-09-06 08:19:45
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > a zamierzasz kiedyś kupić nowy samochód?

    na nowy samochód dostanie pakiet i nikt sie nie będzie pytał o szkody :)
    pzdr
    GL