  • 11. Data: 2013-10-05 11:51:00
    Temat: Re: Ile według Was jedzie ten samochód?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 04 Oct 2013 13:42:27 +0200, anacron napisał(a):

    > Ile według Was jedzie ten samochód?
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=WokHLncNugQ
    >
    > Mi jak w mordę wychodzi coś pomiędzy 52-55km/h.

    A gdzie to dokładnie jest? (google maps pozwoli lepiej zmierzyć odległości)

  • 12. Data: 2013-10-05 15:28:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 05 Oct 2013 07:41:16 +0200 osobnik zwany Jacek napisał:

    > Jechał szybciej, potem zwolnił.
    > Iskra ma zasięg 800 metrów więc go wysuszyli wcześniej. Jacek

    ale tylko jak namierza samolot w rakiecie p-lot

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2013-10-06 10:39:20
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 05.10.2013 11:19, J.F. pisze:

    > No to do ... komendanta.
    > Nagranie jest, dowod jest, ktos sie tu posluguje niesprawnym sprzetem.

    Swoją drogą dziwne. U mnie jak widzą DVR odpuszczają.

    - a to nagrywa?
    - tak cały czas obraz i dźwięk

    i tu następuje konsternacja, po czym po chwili oddaja mi dokumenty...
    A gość miał DVR i skierowali sprawę do sądu. A na filmie widać, że
    79km/h to na bank to auto nie miało.

    --
    anacron
    aba/

  • 14. Data: 2013-10-06 22:05:13
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    Przy lepszej jakości kamery dałoby się zliczać krawężniki. Przeważnie mają
    jakąś tam powtarzalną długość, np. 1m, więc byłoby wiadomo ile m/s się
    pojazd poruszał. Gdyby jeszcze w tle słychać było odgłosy z wnętrza pojazdu,
    najlepiej z muzyką to wtedy jest pewność że wideo odtwarzane jest z
    prawidłową prędkością.