  • 1. Data: 2013-10-04 13:42:27
    Temat: Ile według Was jedzie ten samochód?
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Ile według Was jedzie ten samochód?

    http://www.youtube.com/watch?v=WokHLncNugQ

    Mi jak w mordę wychodzi coś pomiędzy 52-55km/h.

    --
    anacron
    aba/

  • 2. Data: 2013-10-04 16:14:55
    Temat: Re: Ile według Was jedzie ten samochód?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości grup
    >Ile według Was jedzie ten samochód?
    >http://www.youtube.com/watch?v=WokHLncNugQ
    >Mi jak w mordę wychodzi coś pomiędzy 52-55km/h.

    Odczucie moze byc bardzo zafalszowane katem widzenia obiektywu.

    Trzeba pojechac na miejsce, latarnie ze stoperem policzyc.
    A i tempo odtwarzania nie musi odpowiadac tempu nagrywania :-)

    Na oko nie rozroznisz 55 od 61, a przeciez patrol z szuszarka nie musi
    czekac na 61 :-)

    Przez te slonce radaru nie widze - moze tylko kontrola dokumentow.

    J.

  • 3. Data: 2013-10-04 17:27:35
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 10/04/2013 01:42 PM, anacron wrote:
    > Ile według Was jedzie ten samochód?
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=WokHLncNugQ
    >
    > Mi jak w mordę wychodzi coś pomiędzy 52-55km/h.

    szyba brudna okrutnie

  • 4. Data: 2013-10-04 20:13:54
    Od: tá´Ź

    anacron wrote:

    > Ile według Was jedzie ten samochód?
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=WokHLncNugQ
    >
    > Mi jak w mordę wychodzi coś pomiędzy 52-55km/h.

    Mi wyszły 302 km/h.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 5. Data: 2013-10-04 22:00:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tá´? ...

    > Mi wyszły 302 km/h.

    Ale ty liczysz w km roya a nie w systemie metrycznym.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 6. Data: 2013-10-05 00:01:08
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 04.10.2013 16:14, J.F pisze:
    > Na oko nie rozroznisz 55 od 61, a przeciez patrol z szuszarka nie musi
    > czekac na 61 :-)

    50m pokonuje w 3s z hakiem.

    > Przez te slonce radaru nie widze - moze tylko kontrola dokumentow.

    79km/h na Iskrze.

    --
    anacron
    aba/

  • 7. Data: 2013-10-05 07:41:16
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-10-04 13:42, anacron pisze:
    > Ile według Was jedzie ten samochód?
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=WokHLncNugQ
    >
    > Mi jak w mordę wychodzi coś pomiędzy 52-55km/h.

    Jechał szybciej, potem zwolnił.
    Iskra ma zasięg 800 metrów więc go wysuszyli wcześniej.
    Jacek

  • 8. Data: 2013-10-05 10:44:47
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 05.10.2013 07:41, Jacek pisze:

    > Jechał szybciej, potem zwolnił.
    > Iskra ma zasięg 800 metrów więc go wysuszyli wcześniej.

    W którym miejscu jechał szybciej?

    --
    anacron
    aba/

  • 9. Data: 2013-10-05 11:19:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 05 Oct 2013 00:01:08 +0200, anacron napisał(a):
    > 50m pokonuje w 3s z hakiem.

    > 79km/h na Iskrze.

    No to do ... komendanta.
    Nagranie jest, dowod jest, ktos sie tu posluguje niesprawnym sprzetem.

    A za tydzien do prokuratora, komendant nie podjal zadnych krokow, a co
    wiecej - kieruje sprawy do sadu.

    A dla kierowcow nauczka - nie bac sie "bo skierujemy do sadu", nie
    przyznawac, to moze jeszcze da sie odkrecic, a nawet ukarac
    nieuczciwych funkcjonariuszy, a nie "wszyscy sie przyznali do
    przekroczenia".

    J.

  • 10. Data: 2013-10-05 11:47:46
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-10-05 10:44, anacron pisze:

    > W którym miejscu jechał szybciej?

    Na filmiku wiele nie widać, poza tym, że szyba porysowana i srak
    naptakał więc nie wymagaj więcej, niż subiektywnego odczucia.
    Takie mam wrażenie, że na ostatniej prostej zwolnił.
    Jacek