  • 11. Data: 2011-12-17 15:35:07
    Temat: Re: Implementacja
    Od: nullpointer <i...@n...dojdzie.pl>

    W dniu 2011-12-17 13:55, M.M. pisze:

    > Nie wiem. Jak wydajny jest kod ktory ma okolo 5-10tys linii z samych
    > switchow? :D

    Sprawdź i porównaj z hashtablem i liniowym przeszukiwaniem tablicy. Być
    może branch prediction działa cuda? ;-)

    --
    npe

  • 12. Data: 2011-12-17 19:17:08
    Od: " M.M." <m...@g...pl>

    nullpointer <i...@n...dojdzie.pl> napisał(a):

    > Sprawdź i porównaj z hashtablem i liniowym przeszukiwaniem tablicy. Być
    > może branch prediction działa cuda? ;-)
    Nie ma to jak eksperyment, ale to duzo roboty kosztuje :)

    Mam generator do lasow drzew decyzyjnych, tzn wypluwa drzewko w postaci
    if-ow, a nie mala procedure i dla niej dane. Nie mierzylem dokladnie, ale
    na oko odczulem spowolnienie dopiero gdy kod mial powyzej 2-3tys wierszy.
    Prawdopodobnie wylatuje poza cache i dlatego spowalnia nieliniowo wzgledem
    ilosci ilosci ifow.

  • 13. Data: 2011-12-17 19:58:20
    Od: " M.M." <m...@g...pl>

    Wojciech Muła <w...@g...com> napisał(a):
    > To masz malo danych. Prosciej zapisac...
    Hmmm...
    Kilka kluczy moze byc o rozpietosci 20-40tys. Moze oplaci sie dac
    dwie procedury. Jedna procedura dla malych tablic z wyszukiwaniem
    poprzez odejmowanie, a druga dla duzych z hash-key?
    Pozdrawiam :D