  • 1. Data: 2011-12-14 15:51:27
    Temat: glupota a sprawnosc w programowaniu
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    [uwaga: mam swiadomosc ze uzywam tu byc moze nadmiernie slowa
    glupota, ale chodzi mi o wyrazenie, (i ew probe zastanowienia
    sie) nad czyms ciekawym o tyle nie trzaskam (mam nadzieje) za
    bardzo tym slowem kompletnie bez sensu]

    wydaje mi sie ze czasem daje sie zauwazyc taka zaleznosc
    ze programowanie idzie czestokroc 'lepiej' ziomkom ktorzy
    mają ewidentnie male mozgownice

    osobiscie mam nawet na mysli co najmniej pewna konkretna
    trojke znanych mi malomozgowcow (nie konicznie z tej grupy)-
    i co ciekawe wszyscy oni wydaja sie byc nawet do siebie
    dziwnie podobni

    (nie chce wdawac sie przy tym w dluzsze definicje nt tej
    glupoty, jak ktos nie chce wierzyc ze wiem o czym mowie
    uzywajac slowa glupota to niech mi nie wierzy - ogolnie
    sa to jednak ziomkowie ktorzy gdy dochodzi ze tak powiem
    do wejscia w pewien cień logiki (ktoremu normalny czlowiek oddaje chold)
    to wykrecają sie, nie oprzyjmuja tego do siebie i dalej
    latają jak pieski odie z wywieszonym jęzorem ktorymi
    liżą lampy uliczne czy co oni tam tym liza i trzaskaja kase
    (dluzej i dokladniej nie jestem w stanie teraz tego oddac)
    - co ciekawe mz roznia sie oni nawet nie tylko ode mnie
    ale nawet od wiekszosci zwyklych programistow

    najdziwniejsze jest wlasnie ze ci mz znacznie mniej
    inteligentni (przynajmniej w sensie powagi myslenia)
    programisci wydają sie programowac znacznie szybciej
    i 'lepiej' niz inni (madrzejsi mz),

    wydaje mi sie ze zauwazylem cos takiego

    czy glupota moze pomagac w dobrym programowaniu?

    czy ktos zauwazyl cos podobnego do tego co ja tu opisuje?

    jak to zrozumiec jak to wytlumaczyc?

  • 2. Data: 2011-12-14 16:27:10
    Temat: Re: glupota a sprawnosc w programowaniu
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    trolujesz?

  • 3. Data: 2011-12-14 16:43:15
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    > trollujesz ?

    nie rozumiem tego glupiego slangu, osobiscie uwazam to pojecie za
    pochodzace z kregu jakichs jak to mowie 'niedorozwojow' - cos w rodzaju
    przezywaczy z podwórka
    trudno mi sobie wyobrazic by tego slowa mogl uzywac ktos kto ma troche
    inteligencji (niestety jak wiadomo takich ludzi ktorzy troche tej
    unteligencji maja (na tyle by wypasc z tego kregu niedorozwojow)
    jest dosyc NIEWIELU,
    przy okazi tych madrzejszych ktorzy tego slowa nie uzywaja (w trosce
    przed przedziezgnieciem sie na wlasnych oczachw balwana) sila rzeczy
    nie widac

    (przepis na troloowanie: znajdz grupke bałwanów i zacznij mowić
    cos czego nie zrozumieją)

  • 4. Data: 2011-12-14 16:46:42
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > unteligencji maja (na tyle by wypasc z tego kregu niedorozwojow)
    > jest dosyc NIEWIELU,

    nie obraź się, ale pokolenie internetu czyta w postach dwa pierwsze
    zdania...

  • 5. Data: 2011-12-14 16:53:56
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Wed, 14 Dec 2011 17:27:10 +0100, "identifikator: 20110701"
    <N...@g...pl> wrote:

    >trolujesz?
    A ty nie trolujesz?

    A.L.

  • 6. Data: 2011-12-14 16:56:33
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > A ty nie trolujesz?

    a system nie troluje?

  • 7. Data: 2011-12-14 17:01:12
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    > nie obraz sie, ale pokolenie internetu czyta tylko pierwsze dwa zdania

    no wlasnie jest cos na rzeczy, jak spiewa hiphopowiec LUC:

    "ni w glowie, ni w nosie, to sie nie miesci jak wiele formy a jak
    niewiele tresci"

    przy okazji jak mowie znam niektorych (niemadrych i 'duchowo
    niewnikliwych') dwudziestolatkow (ja mam 10 lat wiecej) ktorzy
    potrafia pochwalic sie na swoim koncie o wile lepszymi programami
    niz ja potrafie sie dzis pochwalic (ciezko czasami starajac sie od paru
    lat) nie wiem z czego to wynika, czemu im tak dobrze idzie - moze ta
    powierzchownosc wlasnie czesciowo rzecz tlumaczy ale nie wiem czy do
    konca

  • 8. Data: 2011-12-14 17:09:20
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    nie no ogólnie to masz rację, powiem więcej to zjawisko obserwowalne jest we
    wszelkich dziedzinach, a tłumaczy to tylko jedno - FART! niektórzy mają
    więcej farta niż inni...
    system powinien to w jakiś sposób korygować, ale tego nie robi i promuje
    farciarzy, myślałem, że w końcu się na tym przejadą i system się wywali -
    ale nie, oni dalej mają farta...

    mój były kolega z pracy mówił tak "co jak co, ale trzeba wierzyć z swojego
    własnego wszechobecnego farta" znaczy świadomy...

  • 9. Data: 2011-12-14 21:57:37
    Od: wloochacz <w...@n...gmail.spameromnie.com>

    W dniu 2011-12-14 17:53, A.L. pisze:

    > A ty nie trolujesz?
    Lepiej - on gada sam ze sobą :D
    No i, jak dla mnie, wszystko w temacie głupoty...

    --
    wloochacz

  • 10. Data: 2011-12-15 00:07:12
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 14/12/2011 17:09, identifikator: 20110701 wrote:
    > nie no ogólnie to masz rację, powiem więcej to zjawisko obserwowalne
    > jest we wszelkich dziedzinach, a tłumaczy to tylko jedno - FART!
    > niektórzy mają więcej farta niż inni...

    Tak to sobie tłumaczcie.