  • 1. Data: 2011-12-14 15:48:13
    Temat: poprawny wielodostęp
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    żeby nieco zluzować atmosferę na grupie... zagadnienie...
    jak poprawnie wykonać wielodostęp w aplikacji z bazą danych?
    czy to się robi tak, że na starcie aplikacji blokuje się dostęp do bazy, a
    na końcu odblokowuje? jak to się fachowo robi?

  • 2. Data: 2011-12-14 16:35:10
    Temat: Re: poprawny wielodostęp
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    no wszyscy się obrazili? chodzi na przykład o typowe:
    1. czy wpis jest w bazie
    2. jak jest to modyfikujemy
    3. jak nie ma to dodajemy...

  • 3. Data: 2011-12-14 16:49:14
    Temat: re: wielodostep
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    nie przypuszczam zeby sie obrazili tylko aktywnosc grupy jest
    mala (w sumie juz od paru miesiecy)

    mz aby aktywnosc byla przyzwoita (pod 1000 postow miesiecznie)
    powinno byc ok _30_postow_dziennie_ - zachecam grupowiczow aby
    zakladali wiecej watkow - nie pisali tyle blogow tylko
    wpisywali swoje uwagi na grupe - beda mieli wiecej komentarzy
    i ew grupa moze spelniac swoje zadanie (a jaj zadaniem jest m in
    omawianie roznych kwestii dot programowania)

  • 4. Data: 2011-12-14 16:53:34
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Wed, 14 Dec 2011 17:35:10 +0100, "identifikator: 20110701"
    <N...@g...pl> wrote:

    >no wszyscy się obrazili? chodzi na przykład o typowe:
    >1. czy wpis jest w bazie
    >2. jak jest to modyfikujemy
    >3. jak nie ma to dodajemy...

    Nie, nikt sie nie obrazil, ale trudno w paru zdanaich zawrzec,
    powiedzmy 30 godzinny wyklad. O czyms takim jak "tranzakcja"
    slyszales?

    Zacznij od tego

    http://en.wikipedia.org/wiki/Database_transaction

    A potem kup sobie jakis podrecznik i poczytaj

    A.L.

  • 5. Data: 2011-12-14 18:28:27
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    byłbym wdzięczny za jakieś przykłady jak rozwiązujecie w.w. problem...

  • 6. Data: 2011-12-14 18:46:11
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2011-12-14, identifikator: 20110701 <N...@g...pl> wrote:
    > byłbym wdzięczny za jakieś przykłady jak rozwiązujecie w.w. problem...

    Proponuję udać się na wykład o bazach danych, o aplikacjach webowych
    albo o aplikacjach rozproszonych na dowolnej uczelni technicznej (na
    przykład na najbliższej ci geograficznie politechnice).

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 7. Data: 2011-12-14 18:54:06
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > przykład na najbliższej ci geograficznie politechnice).

    potraktuję to jak niesmaczny żart i nie skomentuję...

  • 8. Data: 2011-12-14 19:50:42
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Wed, 14 Dec 2011 19:54:06 +0100, "identifikator: 20110701"
    <N...@g...pl> wrote:

    >potraktuję to jak niesmaczny żart i nie skomentuję...

    Ja ci odpisalem, ale widac nie pzreczytales. Wiec odpisuje jescze
    raz:

  • 9. Data: 2011-12-15 09:06:39
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > A potem kup sobie jakis podrecznik i poczytaj

    na studia się nie wybieram, jaki podręcznik zakupić?

  • 10. Data: 2011-12-15 10:50:58
    Od: voy <v...@M...pl>

    > na studia się nie wybieram, jaki podręcznik zakupić?

    Source Code

    http://www.sqlite.org/download.html

    Pozdr :)