  • 1. Data: 2004-04-15 23:46:09
    Temat: Inny modem do Internet DSL
    Od: "Maciek Goralski" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Hej

    Pytanie: jak zainstalowac inny modem do DSL TP? Infolinia polpaku twierdzi ze
    sie nie da, bo nie - ustawili sobie lachudry po MAC adresach i nei chca tego
    zmieniac. Czy jesli zmienie MAC (o ile sie da...) w modemie to rozwiaze
    problem? Jesli tak, to jak to sie konfiguruje? I czy komus sie juz ta sztuka
    udala? Bardzo zalezy mi na czasie :(

  • 2. Data: 2004-04-15 23:57:39
    Temat: Re: Inny modem do Internet DSL
    Od: "Wesoly" <wesoly@klu..pl>

    Razu pewnego Maciek Goralski napisal:

> [...]

    Nie, nie, nie i jeszcze raz nie. I jeszcze dodam, ze nie.
    Poza tym google prawde Ci powie.

    PS. Jeszcze raz nie.
    --
    pozdrawiam
    DW

    Jezeli uzywasz OE, nie dodawaj mnie do swojej ksiazki adresowej.

  • 3. Data: 2004-04-16 00:26:19
    Od: "yab" <l...@p...onet.pl>

    Z dziennika pijanego naczelnika:
    Skazaniec Maciek Goralski naskrobał na ścianie:

> [...]
    > twierdzi ze sie nie da, bo nie - ustawili sobie lachudry po MAC
    > adresach i nei chca tego zmieniac. Czy jesli zmienie MAC (o ile sie

    Da jesli sobie sprawisz speedstreema :P

    >Jesli tak, to jak to sie
    > konfiguruje?

    Nie konfiguruje sie :P bo sie nie znam loginu i hasla (i napewno sie go nie
    pozna),
    Modem automatem po podpieciu pobiera sobie potrzebna mu konfiguracje (ktora
    pasuje jedynie do speedstreamow)

    >I czy komus sie juz ta sztuka udala? Bardzo zalezy mi na
    > czasie :(

    Tak , zresetowalem ustawienia swojego modemu, bo sie skurczybyk wieszal i
    tak poradzili mi na infoparty (wlazlem sobie nawet do jego konfuguracji by
    popatrzec co to cudo potrafi) po podpieciu do gniazdka telefonicznego znow
    nie moglem wlazic, bo pobralo konfiguracje i sie ustawilo na nowo :P

    --
    Yaboll ( yaboll(at)interia(dot)pl )
    Kiedy ci na swiecie zle, gdy zakochasz sie w dziewczynie,

  • 4. Data: 2004-04-16 07:56:39
    Od: wiencek <w...@p...fm>

    *Wesoly* <wesoly@klu..pl> pisze:

    > Nie, nie, nie i jeszcze raz nie. I jeszcze dodam, ze nie.
    Ja też dodam że _nie_.

    Ot to! I na ten przykład http://tinyurl.com/23jzv

    --
    Tomasz Więckowski
    "Nie możesz mieć wszystkiego, gdzie to położysz"

  • 5. Data: 2004-04-16 18:30:54
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik yab napisał:

> [...]
    > popatrzec co to cudo potrafi) po podpieciu do gniazdka telefonicznego znow
    > nie moglem wlazic, bo pobralo konfiguracje i sie ustawilo na nowo :P

    A czy ktoś ćwiczył jakieś drobne zmiany konfiguracji na prośbę abonenta?
    Np. w 1Mb przydało by się wyrutować dodatkowe ajpiki przez jeden na
    którym posiada się swój router, a to dla zapanowania nad transferami
    unikając nata 1:1.
    --
    Olek

  • 6. Data: 2004-04-16 22:01:51
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

    On Fri, 16 Apr 2004 20:30:54 +0200 I had a dream that Olek
    <o...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Np. w 1Mb przydało by się wyrutować dodatkowe ajpiki przez jeden na
    > którym posiada się swój router, a to dla zapanowania nad transferami

    A po co prosić tepsę, jak sam to możesz zrobić?

  • 7. Data: 2004-04-17 01:57:23
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Grzegorz Janoszka napisał:

    > A po co prosić tepsę, jak sam to możesz zrobić?

    Niewydajemisię żebym mógł cokowliek zmienić w SpeedStreamie.
    Czego nie wiem?
    --
    Olek

  • 8. Data: 2004-04-17 09:49:13
    Od: a...@a...pl (Verox)

    On Fri, 16 Apr 2004 22:01:51 +0000 (UTC), Grzegorz Janoszka napisał:

    > A po co prosić tepsę, jak sam to możesz zrobić?

    Jak ???

    --
    begin 755 signature.exe
    [verox <at> a4 <dot> pl] vy 73! de SP9UOB

  • 9. Data: 2004-04-17 10:30:18
    Od: "Anna Sikora" <a...@p...WYCIEP-TO.pl>

    "Verox" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    .tpnet.pl...

    > Jak ???

    Proxy arp.

  • 10. Data: 2004-04-17 13:29:01
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

    On Sat, 17 Apr 2004 03:57:23 +0200 I had a dream that Olek
    <o...@p...onet.pl> wrote:
    > Niewydajemisię żebym mógł cokowliek zmienić w SpeedStreamie.

    A po co w speedstreamie?

    > Czego nie wiem?

    Wielu rzeczy:

    1. google.pl