  • 1. Data: 2004-04-15 20:10:24
    Temat: Turbo pascal-szukam pomocy
    Od: "Jonek27" <M...@p...onet.pl>

    Szukam pomoc może mi ktoś powiedzieć gdzie znajdę tematy i gotowe programy i
    wszystko, co się da z Turbo Pascala konkretnie szukam

    TURBO PASCAL

    1) Funkcja losowa

    2) Napisać i użyć modułu Tirem

    3) Procedury i funkcje

    To sa tematy na egzamin a potrzebuje programy zużyciem tych 3 (zasad) góry
    za pomoc dziękuję bardzo

  • 2. Data: 2004-04-15 20:41:56
    Temat: Re: Turbo pascal-szukam pomocy
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Jonek27 <M...@p...onet.pl> zapodał(a):
    > Szukam pomoc może mi ktoś powiedzieć gdzie znajdę tematy i gotowe programy i
    > wszystko, co się da z Turbo Pascala konkretnie szukam

    Problemem PL internetu to bynajmniej chyba nie jest?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 3. Data: 2004-04-17 20:21:26
    Od: MSZ <m...@k...pmp.com.pl>

    Dnia 2004-04-15 22:41, DooMiniK napisal(a):

    > Jonek27 <M...@p...onet.pl> zapodał(a):
    >
    > Problemem PL internetu to bynajmniej chyba nie jest?

    Poniekąd jest... i będzie... gorszy.

    Jak ludzie z takim podejściem zostaną administratorami, dopiero będzie z tego
    problem. Zobaczysz :-(

    --
    M.S.Z. # Niezależnie od tego, jak wielki jest
    Mechanical # twój sukces, czy jak tragiczna klęska,

  • 4. Data: 2004-04-18 12:00:09
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "MSZ" <m...@k...pmp.com.pl> napisał w wiadomości

    > Poniekąd jest... i będzie... gorszy.
    > Jak ludzie z takim podejściem zostaną administratorami, dopiero będzie z tego
    > problem. Zobaczysz :-(

    aaaaj - takich jest całe stado- jeden z drugim myśli, że jak potrafi
    wpisać apt-get install apache, to już sobie może BOFH wpisywać
    w sygnaturze :->

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 5. Data: 2004-04-22 10:47:14
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    On 2004-04-17, MSZ <m...@k...pmp.com.pl> wrote:
    > Jak ludzie z takim podejściem zostaną administratorami, dopiero będzie z tego
    > problem. Zobaczysz :-(

    Jak ludzie z takim podejściem zostaną programistami, to i dobrzy
    administratorzy nic nie poradzą.

    --
    Free Software - find interesting programs and change them
    NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies

  • 6. Data: 2004-04-23 19:15:11
    Od: MSZ <m...@k...pmp.com.pl>

    Dnia 2004-04-22 12:47, Jacek Popławski napisal(a):

    > Jak ludzie z takim podejściem zostaną programistami, to i dobrzy
    > administratorzy nic nie poradzą.

    I w ten sposób, problem polskiego Internetu rozwiąże się sam. Ostatni wyłacza
    router i gasi światło...