  • 1. Data: 2004-04-14 17:58:01
    Temat: no to jest juz ADSL w Netii
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@w...pl->

    witam

    http://www.netia.pl/?o=p&s=210

    poki co to przebijaja tepse cenowo i tym ze instaluja rowniez na liniach
    isdn.

    reszta jak w 'starym' neo+ 512/128 i dynamiczne ip.

    pozdro.

  • 2. Data: 2004-04-14 18:25:35
    Temat: Re: no to jest juz ADSL w Netii
    Od: Slawek <s...@a...net>

    On Wed, 14 Apr 2004 19:58:01 +0200
    kamil kapturkiewicz <h...@w...pl-> wrote:

    > reszta jak w 'starym' neo+ 512/128 i dynamiczne ip.

    Do tego modemiki na usb sagem... istna neostradka :-)

    --
    pozdr. Slawek
    GG: 1262167

  • 3. Data: 2004-04-14 18:49:40
    Od: "surgeon" <s...@p...fm-NOSPAM>

    W <c5ju11$uii$1@81.210.96.100> kamil kapturkiewicz naklikał:

    > poki co to przebijaja tepse cenowo...

    Ale Dialogu nie przebili.

    surgeon

  • 4. Data: 2004-04-14 19:57:21
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Slawek <s...@a...net> wrote:

    > Do tego modemiki na usb sagem... istna neostradka :-)
    No nie wiem, teraz TPSA dla Neo daje 10 razy lepsze Thomsony/Alcatele....

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 5. Data: 2004-04-14 20:06:31
    Od: Slawek <s...@a...net>

    On Wed, 14 Apr 2004 19:57:21 +0000 (UTC)
    Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> wrote:

    > No nie wiem, teraz TPSA dla Neo daje 10 razy lepsze
    > Thomsony/Alcatele....

    Ja tam mam sagema i nie narzekam ;-)

    --
    pozdr. Slawek
    GG: 1262167

  • 6. Data: 2004-04-14 20:49:36
    Od: " Dzielenie DSL a" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    No dobra, a jak jest tam z moźliwością dzielenia tego cuda? DSLa z Tpsa można
    póki co; z Dialogu nie można.

  • 7. Data: 2004-04-14 21:24:37
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Slawek <s...@a...net> wrote:

    > Ja tam mam sagema i nie narzekam ;-)
    A pod jaki OS podczepione?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 8. Data: 2004-04-14 21:39:23
    Od: richie <u...@p...wp.pl>

    <h...@w...pl-> wrote:

    >http://www.netia.pl/?o=p&s=210
    >
    >poki co to przebijaja tepse cenowo i tym ze instaluja rowniez na liniach
    >isdn.

    To chyba jeszcze jest bardzo nieoficjalne info ?? Bo nie widzę
    _żadnego_ linka ze strony głównej do w/w.

    >reszta jak w 'starym' neo+ 512/128 i dynamiczne ip.

    No właśnie, gdzie to pisze? Żadnego regulaminu, żadnych szczegółów,
    tylko garść frazesów i cena.

    richie
    --
    Unik jaki zastosował rzadko ogląda się na naszych ringach...
    złapano go dopiero przy szatni, jak odbieral koszulkę.

  • 9. Data: 2004-04-15 07:03:27
    Od: "horhe" <h...@w...pl>

    > A pod jaki OS podczepione?

    ja miałem sagena pod win2kn iraz pod rh 9.0 i ładnie sobie działa
    zarówno pod jednym jak i drugim!!

  • 10. Data: 2004-04-15 07:56:15
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    horhe <h...@w...pl> wrote:

    > ja miałem sagena pod win2kn iraz pod rh 9.0 i ładnie sobie działa
    > zarówno pod jednym jak i drugim!!

    Ale pod RH to z MTU mniejszym od 1500, mimo stosowania PPPoA. Prawda? ;-)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki