  • 1. Data: 2012-01-25 16:54:29
    Temat: Instalacja sprezonego powietrza
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    Jakis czas temu pytalem o mozliwosc wykorzystania zgrzewanych rur
    plastikowych wodnych do instalacji sprezonego powietrza. Informuje wiec,
    ze takie rozwiazanie sprawuje sie doskonale. Wszystkie zgrzewane
    polaczenia zrobilem najbardziej starannie jak sie dalo, w razie
    watpliwosci obcinalem i robilem jeszcze raz. Ubytek cisnienia byl tylko
    na gwintowanym polaczeniu rura-szybkozlaczka, po uszczelnieniu jest OK.
    Rury w/g opisu wytrzymuja 10 bar, kompresor daje 8. Pomiar roznicy
    srednic rury pod cisnieniem i bez jest w granicach bledu (wyniki
    niepowtarzalne, roznice rzedu 0,05mm). Sa to typowe szare
    niestabilizowane rury fi 20.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2012-01-25 17:00:44
    Temat: Re: Instalacja sprezonego powietrza
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 25 Sty, 16:54, "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> wrote:
> [...]
    > srednic rury pod cisnieniem i bez jest w granicach bledu (wyniki
    > niepowtarzalne, roznice rzedu 0,05mm). Sa to typowe szare

    Świetnie. Życzę bezproblemowej i jak najdłuższej eksploatacji!
    Konrad

  • 3. Data: 2012-01-26 13:21:20
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2012-01-25 17:54, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Jakis czas temu pytalem o mozliwosc wykorzystania zgrzewanych rur
    > plastikowych wodnych do instalacji sprezonego powietrza. Informuje wiec,
    > ze takie rozwiazanie sprawuje sie doskonale. Wszystkie zgrzewane

    Właśnie niedawno widziałem taką sporą (rozległą) instalację zrobioną z PP.
    Służy już parę lat.

  • 4. Data: 2012-01-29 13:11:17
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    Ciekawe info, dzieki.