  • 1. Data: 2012-01-29 13:17:02
    Temat: Start projekciku 'elektrownia wiatrowa'
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    Witam,

    Właśnie nakupiłem złomi za około 1kpln i startuję projekt
    'elektrownia wiatrowa'.
    Czy ktoś ma pomysł, gdzie kupić przecinarkę plazmową za 300-400 PLN ?
    Wymagane cięcie 10 mm jakościowe, 12-14 maks.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 2. Data: 2012-01-29 15:33:42
    Temat: normalnie kopara mi opadła.
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    pluton <z...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Czy ktoś ma pomysł, gdzie kupić przecinarkę plazmową za 300-400 PLN ?
    > Wymagane cięcie 10 mm jakościowe, 12-14 maks.

    Jesteś jednym z nielicznych jeszcze człowiekiem czynu. Inni pierdzielą że coś
    robią, samochody elektryczne na przykład. A Ty idziesz na złom, kupujesz pół
    tony żelastwa i przerobisz go na elektrownię wiatrową. I tamci tylko
    pierdzielą, a u Ciebie stanie maszt ze śmigłem wcześniej niż by z harmonogramu
    wynikało. Nie wiem gdzie przecinarkę można tanio kupić. Ale jak byś
    potrzebował coś wytoczyć. Niedużo oczywiście bo nygus jestem. To możemy się
    zgadać. Chłodziwo jakieś dasz do spróbowania, bo sam wiesz że przy toczeniu
    trzeba chłodzić. Pogadamy o karabinach, wojnie w Chinach. I może w
    międzyczasie coś się utoczy.

  • 3. Data: 2012-01-29 17:12:29
    Temat: Re: normalnie kopara mi opadła.
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > zgadać. Chłodziwo jakieś dasz do spróbowania, bo sam wiesz że przy
    toczeniu
    > trzeba chłodzić. Pogadamy o karabinach, wojnie w Chinach. I może w
    > międzyczasie coś się utoczy.

    Wlasnie planuje schlodzic ostatnie 50 literkow aroniowki.
    Ciezko bedzie kopac glebe przy -20C, ale co zrobic...

    Toczenie sie przyda, mam na oku kola pasowe 28 mm, moze trzeba je bedzie
    na 32 przeszlifowac :)

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 4. Data: 2012-01-29 17:38:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Jan 2012 15:33:42 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):
> [...]
    > pierdzielą, a u Ciebie stanie maszt ze śmigłem wcześniej niż by z harmonogramu

    Bo my wiemy ze to nie ma sensu :-)

    > Nie wiem gdzie przecinarkę można tanio kupić.

    Na allegro. Ale jednak kwoty czterocyfrowe.

    J.

  • 5. Data: 2012-01-29 20:03:29
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "J.F."

    > Bo my wiemy ze to nie ma sensu :-)

    Ale ja chętnie popatrzę.
    W okolicy widywałem wiele wiatraków SAM.
    Ale żaden nie stał dłużej niż rok.

    Robert

  • 6. Data: 2012-01-29 20:37:54
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Bo my wiemy ze to nie ma sensu :-)

    Nie szkodzi, wazne, zeby sie dobrze bawic.

    > Na allegro. Ale jednak kwoty czterocyfrowe.

    Na ebaju 3-cyfrowe.
    Poczekam do wiosny i zobaczymy. Jak nic sie nie zmieni, to pojde do
    wypozyczalni
    i za 70 pln wezme plazme na jeden dzionek.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 7. Data: 2012-01-29 21:36:00
    Temat: Re: Start projekciku 'elektrownia wiatrowa'
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "pluton" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś ma pomysł, gdzie kupić przecinarkę plazmową za 300-400 PLN ?

    to chiba trza znać jakichś blatnych.....

  • 8. Data: 2012-01-30 07:23:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Jan 2012 21:03:29 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):
    > Użytkownik "J.F."

    > Ale ja chętnie popatrzę.

    Popatrze to chetnie i ja :-)

    J.

  • 9. Data: 2012-02-06 14:48:05
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2012-01-29 14:17, pluton pisze:
    > Witam,
    >
    > Właśnie nakupiłem złomi za około 1kpln i startuję projekt
    > 'elektrownia wiatrowa'.

    Mnie się zawsze wydawało, że projektowania nie "startuje" się od
    kupowania tylko od koncepcji, a kupowanie jest gdzieś tak pod sam koniec.

  • 10. Data: 2012-02-06 14:54:56
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 6 Lut, 14:48, Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> wrote:
    > Mnie się zawsze wydawało, że projektowania nie "startuje" się od
    > kupowania tylko od koncepcji, a kupowanie jest gdzieś tak pod sam koniec.

    Bo Ty wiesz co oznacza słowo "projekt". Jak miałeś 3 lata to też
    najpierw krzyczałeś że chcesz "o tamto" w sklepie z zabawkami a
    dopiero potem patrzyłeś co się z tym robi...
    Konrad