  • 1. Data: 2013-07-23 23:49:00
    Temat: Instruktaz - jak oduczyc jazdy lewym pasem - Część 2
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    http://www.liveleak.com/view?i=157_1374345874
    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2013-07-24 00:27:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-23 23:49, Użytkownik Krzysztof 45 napisał:
    > http://www.liveleak.com/view?i=157_1374345874

    W części pierwszej idiota oduczający stracił motor a może
    i zdrowie, w tej dostał tylko łomot.
    Szukaj dalej.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-07-24 09:13:32
    Od: ddddddd <b...@e...com>

    W dniu 2013-07-24 00:27, RadoslawF pisze:

    > W części pierwszej idiota oduczający stracił motor a może
    > i zdrowie, w tej dostał tylko łomot.
    > Szukaj dalej.

    tylko dlaczego idiota wiozący kamerzystę jedzie cały czas lewym pasem?
    O ile tych co nie zauważą auta z tyłu jestem w stanie zrozumieć, o tyle
    jadących z premedytacją lewym pasem - bo chyba robili to tylko po to
    żeby wkurwić tego z tyłu - nigdy nie zrozumiem.
    Wczoraj miałem podobną sytuację, tzn. dojechałem z prędkością 150km/h do
    gościa na lewym pasie i jadę za nim 110km/h, wyprzedził auto, myślę
    zjedzie, nie zjeżdża to wskoczyłem na prawy i bez redukowania biegu
    wyprzedziłem go prawym pasem - bo jemu ciężko było zjechać. Na pewno
    widział mnie w lusterku, ale raczej nie robił tego żeby mnie wkurwić,
    wydaje mi się że dwukrotna zmiana pasa w ciągu kilkunastu sekund (bo
    musiałby mi zjechać i później wrócić na jedyny prawidłowy lewy pas)
    przerasta możliwości takich ludzi

    Lukasz

  • 4. Data: 2013-07-24 09:30:14
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-07-24 09:13, ddddddd pisze:

> [...]
    > wydaje mi się że dwukrotna zmiana pasa w ciągu kilkunastu sekund (bo
    > musiałby mi zjechać i później wrócić na jedyny prawidłowy lewy pas)

    Bo to tak jest, że latem lepiej jeździ się w mieście, a w trasie
    tragedia. O ile poza okresem wakacyjnym zdarza mi się wyprzedzić
    prawym pasem na autostradzie raz na miesiąc, to we wakacje co
    czwarte wyprzedzanie jest prawym pasem. Są goście, którzy
    jadą lewym pasem na A2 i do tego jeszcze na dachu mają dmuchanego
    delfina. I jedzie taki 90 km/h i tak całą drogę z Poznania do Warszawy.
    I jeszcze trąbi, daje długimi i pokazuje palec fakalec.

  • 5. Data: 2013-07-24 09:37:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-24 09:13, Użytkownik ddddddd napisał:

    > tylko dlaczego idiota wiozący kamerzystę jedzie cały czas lewym pasem?

    Bo z uwagi na małą szkodliwość rzadko wam za to mandaty wypisują.

> [...]
    > wydaje mi się że dwukrotna zmiana pasa w ciągu kilkunastu sekund (bo
    > musiałby mi zjechać i później wrócić na jedyny prawidłowy lewy pas)

    Ja uważam że nie zjechał na prawy z takiego samego powodu co
    i ty. Więc skoro niezjeżdżających nazywasz idiotami to ładnie
    się przedstawiłeś i udowodniłeś że nie bez powodu pozostajesz
    anonimowy na tej grupie.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2013-07-24 09:57:50
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Wed, 24 Jul 2013 09:30:14 +0200, megrims napisał(a):

> [...]
    > delfina. I jedzie taki 90 km/h i tak całą drogę z Poznania do Warszawy.
    > I jeszcze trąbi, daje długimi i pokazuje palec fakalec.
    W niedzielę autostrada A1: Toruń-Gdańsk-Toruń. Tylko jeden mistrz
    przyspawał się do lewego pasa i jechał 100 km/h. Nic i nikt nie mógł go
    przegonić na prawy pas. Mistrz w wieku 50-60, auto to Toytora Auris
    hybrydowy nówka sztuka na łódzkich rejestracjach.
    Jak na ponad 300 kilometrów jeden osobnik do wyprzedzenia prawym pasem to
    jest jeszcze do przyjęcia.

    --
    Franc

  • 7. Data: 2013-07-24 10:59:32
    Od: ddddddd <b...@e...com>

    W dniu 2013-07-24 09:37, RadoslawF pisze:
> [...]
    > i ty. Więc skoro niezjeżdżających nazywasz idiotami to ładnie
    > się przedstawiłeś i udowodniłeś że nie bez powodu pozostajesz

    czyli bał się, że skoro jadę za nim to mam zamiar zjechać na prawy pas i
    w niego wjechać? bo tego najbardziej obawiam się przy wyprzedzaniu
    prawym pasem - dlatego też zwalniam do tych 110km/h, a nie biorę się od
    razu za wyprzedzanie prawym z prędkością 140 czy 150km/h

    Lukasz

  • 8. Data: 2013-07-24 11:30:34
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2013-07-24 09:13, ddddddd pisze:

    > Wczoraj miałem podobną sytuację, tzn. dojechałem z prędkością 150km/h do
    > gościa na lewym pasie i jadę za nim 110km/h,

    Pirat drogowy płacze, że mu zwykli kierowcy nie ustępują z drogi!!!

    Frustra legis auxilium quaerit, qui in legem committit

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik. :-P

  • 9. Data: 2013-07-24 11:37:31
    Od: ddddddd <b...@e...com>

    W dniu 2013-07-24 11:30, WW pisze:

    > Pirat drogowy płacze, że mu zwykli kierowcy nie ustępują z drogi!!!

    straszne, możesz mnie za to wrzucić do KF'a

    > Frustra legis auxilium quaerit, qui in legem committit

    sdklglkjlsksldjklds

    Lukasz

  • 10. Data: 2013-07-24 12:02:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello WW,

    Wednesday, July 24, 2013, 11:30:34 AM, you wrote:

    > Pirat drogowy płacze, że mu zwykli kierowcy nie ustępują z drogi!!!

    Przekroczenie o 10km/h to piractwo? Zapewne nie było nawet takiego
    przekroczenia, bo w tym zakresie prędkości akurat liczniki zazwyczaj o
    10 zawyżają.

    [...]

    --
    Best regards,