  • 1. Data: 2010-09-18 11:28:07
    Temat: Instruktor nauki jazdy dla starszej pani
    Od: RadekNet <r...@p...com.pl>

    Czesc!

    Moja mama, w wieku "babcinym" ;) , zrobila 30 lat temu prawo jazdy i od
    tego czasu niejezdzila. Teraz coraz bardziej przydala by sie jej ta
    umiejetnosc.
    Mozecie mi polecic jakiegos dobrego instruktora, najlepiej z duzym
    autem? Duze auto wskazane, poniewaz rodzice maja Volvo 760 i lepiej,
    zeby sie mama nie uczyla na sieciento ;)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 2. Data: 2010-09-18 11:46:10
    Temat: Re: Instruktor nauki jazdy dla starszej pani
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 18 Sep 2010 11:28:07 +0200, RadekNet wrote:
> [...]
    >autem? Duze auto wskazane, poniewaz rodzice maja Volvo 760 i lepiej,
    >zeby sie mama nie uczyla na sieciento ;)

    I pewnie jeszcze w DC ?

    Jazdy "doszkalajace" mozesz pewnie w kazdej szkole nauki wykupic.
    Tylko ze to bedzie na malych samochodzikach, bo takie sa po tym na
    egzaminach. Ale na poczatek wystarczy i maly.

    A potem poszukaj szkoly co szkoli na kategorie B+E - byc moze beda
    mieli wiekszy "holownik".

    J.

  • 3. Data: 2010-09-18 12:48:13
    Od: RadekNet <r...@p...com.pl>

    W dniu 18.09.2010 11:46, J.F. pisze:

    > I pewnie jeszcze w DC ?

    Ups ;) GOP

    > Jazdy "doszkalajace" mozesz pewnie w kazdej szkole nauki wykupic.
    > Tylko ze to bedzie na malych samochodzikach, bo takie sa po tym na
    > egzaminach. Ale na poczatek wystarczy i maly.

    Moze nie byc wyjscia ... jakby sie jeszcze z automatem trafil to wogole
    bylby wypas (i tak inna skrzynia jezdzic nie bedzie).

    > A potem poszukaj szkoly co szkoli na kategorie B+E - byc moze beda
    > mieli wiekszy "holownik".

    A to jest swietna mysl. Dzieki!

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 4. Data: 2010-09-18 13:02:47
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <[moje_inicjaly]@post.pl>

    Użytkownik "RadekNet" napisał
    > Moja mama, w wieku "babcinym" ;) , zrobila 30 lat temu prawo jazdy i od
    > tego czasu niejezdzila. Teraz coraz bardziej przydala by sie jej ta
    > umiejetnosc.

    To jak już 30 lat temu była już w wieku "babcinym" to ile ma teraz lat? ;)

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 5. Data: 2010-09-18 15:27:53
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 18 Sep 2010 13:02:47 +0200, Krzysiek Niemkiewicz napisał(a):

    > To jak już 30 lat temu była już w wieku "babcinym" to ile ma teraz lat? ;)

    Lat ma 18, a jest w wieku prababcinym :)

    AK

    (też się lubię czepnąć, więc rozumiem :))

  • 6. Data: 2010-09-18 15:49:14
    Od: RadekNet <r...@p...com.pl>

    W dniu 18.09.2010 13:02, Krzysiek Niemkiewicz pisze:
    > U?ytkownik "RadekNet" napisa?
    >
    > To jak ju? 30 lat temu by?a ju? w wieku "babcinym" to ile ma teraz lat? ;)

    Na moje oko mialbys racje jakby nie ten drugi przecinek ;)

    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com