  • 1. Data: 2009-11-17 17:37:45
    Temat: Intel Core 2 Duo T6600
    Od: "adam" <a...@o...pl>

    Witam.

    Chcę w najbliższym czasie zakupić Laptopa z procesorem Intel Core 2 Duo
    T6600. Sprzedawca oferuje go z systemem Windows 7 Home Premium wersja
    64bitowa.
    Moje pytenie czy ten typ procesora wspiera bądź obsługuje 64 bitowe rozkazy.
    Czy ten procek jest odpowiedni dla oferowanego systemu czy może zakupić ten
    omputer z 32 bitowym Win7???

    Help
    Adam

  • 2. Data: 2009-11-17 19:36:40
    Temat: Re: Intel Core 2 Duo T6600
    Od: Mariusz <m...@s...org>

    On 2009.11.17 18:37, adam wrote:

    > T6600. Sprzedawca oferuje go z systemem Windows 7 Home Premium wersja
    > 64bitowa.

    Sugerujesz, że sprzedawca osobno sprzedaje laptopa, a osobno system ?
    Zwykle laptop jest już z systemem za sprawą producenta tegoż laptopa, a
    nie sprzedawcy. Wtedy sprzedawca nie ma nic do gadania.

    > Moje pytenie czy ten typ procesora wspiera b?d 1/4 obs?uguje 64 bitowe rozkazy.

    Sugerujesz, że sprzedawca to oszust, który próbuje opchnąć zalegający mu
    magazyny stary system ?

    > Czy ten procek jest odpowiedni dla oferowanego systemu czy mo?e zakupiae ten
    > omputer z 32 bitowym Win7???

    A właściwie dlaczego nie sprawdzisz na googlu jak to wygląda z laptopami
    na T6600, oraz jak wyglądają 64-bity na Core 2 Duo ?

    --
    Mar

  • 3. Data: 2009-11-17 19:55:55
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > Moje pytenie czy ten typ procesora wspiera bądź obsługuje 64 bitowe
    > rozkazy.

    Obsługuje, podobnie jak niemal każdy procesor obecny dziś na rynku
    pierwotnym.

    > Czy ten procek jest odpowiedni dla oferowanego systemu czy może
    > zakupić ten omputer z 32 bitowym Win7???

    Odpowiedni.