  • 1. Data: 2011-12-13 07:10:37
    Temat: Intel i3, i5, i7 - czym się różni druga od pierwszej generacji?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Intel i3, i5, i7 - czym się różni druga od pierwszej generacji?

    Wszędzie piszą o drugiej generacji, ale nie udało mi się znaleźć różnic.

  • 2. Data: 2011-12-13 07:49:05
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2011-12-13 08:10, Marcin N wrote:
    > Intel i3, i5, i7 - czym się różni druga od pierwszej generacji?
    >
    > Wszędzie piszą o drugiej generacji, ale nie udało mi się znaleźć różnic.

    Dlaczego nie sprawdziles i producenta? Hint: firma Intel ;)

    Przyklad.
    http://ark.intel.com/compare/52206,48496

    Dla wiekszej liczby przykladow:
    http://ark.intel.com/

    Aby do tego dojsc, wystarczy na SG intela wpisac dowolny model procesora.

  • 3. Data: 2011-12-13 10:12:37
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2011-12-13 08:10, Marcin N pisze:
    > Intel i3, i5, i7 - czym się różni druga od pierwszej generacji?
    >
    > Wszędzie piszą o drugiej generacji, ale nie udało mi się znaleźć różnic.

    Czy chodzi o ix-xxxx w stosunku do ix-xxx? Wydajnością na MHz,
    zmniejszonym poborem mocy i wbudowanym dość wydajnym układem graficznym
    z dodatkowymi możliwościami wspomagania niektórych aplikacji.

    miab

  • 4. Data: 2011-12-13 19:15:19
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Czy chodzi o ix-xxxx w stosunku do ix-xxx? Wydajnością na MHz,
    > zmniejszonym poborem mocy i wbudowanym dość wydajnym układem graficznym
    > z dodatkowymi możliwościami wspomagania niektórych aplikacji.

    Te układy wspierają CUDA czy chodzi Ci o inne rozwiązania?

    --
    Mateusz Bogusz

  • 5. Data: 2011-12-13 19:45:42
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2011-12-13 20:15, Karol Y pisze:

    > Te układy wspierają CUDA czy chodzi Ci o inne rozwiązania?

    Nie. Intel nazywa to Quick Sync:
    http://laptopy.gadzetomania.pl/2011/07/01/intel-quic
    k-sync-ile-daje-w-praktyce-porownanie-z-nvidia-cuda
    i w niektórych zastosowaniach jest to efektywniejsze niż CUDA chociaż
    w ogólności CUDA jest dużo potężniejszym mechanizmem obliczeniowym.

    miab