  • 1. Data: 2011-12-12 18:16:19
    Temat: ceny dysków twardych
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    jak myślicie, ceny dysków twardych spadną trochę, czy raczej odwrotnie
    wzrosną?

  • 2. Data: 2011-12-12 18:35:47
    Temat: Re: ceny dysków twardych
    Od: Ignacy <n...@s...ignacy>

    > jak myślicie, ceny dysków twardych spadną trochę, czy raczej odwrotnie
    > wzrosną?

    Powinny spaść, bo teraz nieproporcjonalnie wzrosły. Jeszcze całkiem
    niedawno kupiłem 500 GB za 100 zł, za 180 było chyba z 1.5 TB. Potem
    ceny poszybowały.

  • 3. Data: 2011-12-12 18:38:11
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    > jak myślicie, ceny dysków twardych spadną trochę, czy raczej odwrotnie
    > wzrosną?

    ponoć jeden z przedstawicieli Seagate twierdzi, ze ceny zejdą
    do poziomu sprzed powodzi dopiero około 2013 roku.
    Niestety źródło nie jest potwierdzone.

    przepytaj wujka google, może znajdziesz te wypowiedź.

    pozdrawiam
    gadacz

  • 4. Data: 2011-12-12 18:43:49
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > ponoć jeden z przedstawicieli Seagate twierdzi, ze ceny zejdą
    > do poziomu sprzed powodzi dopiero około 2013 roku.

    theh, przedstawiciel Seagate to będzie siał czarne scenariusze, żeby ludzie
    jednak się przekonali do zakupu teraz, póki drogo.

    --
    Azarien

  • 5. Data: 2011-12-12 21:09:33
    Od: Nunez <n...@L...pl>

    > jak myślicie, ceny dysków twardych spadną trochę, czy raczej odwrotnie
    > wzrosną?

    IMHO w okolicach lutego/marca wszystko wróci do normy.

    --
    Pozdrowienia.
    Nunez

  • 6. Data: 2011-12-12 21:52:02
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Wiktor S. napisał:

    > theh, przedstawiciel Seagate to będzie siał czarne scenariusze, żeby
    > ludzie jednak się przekonali do zakupu teraz, póki drogo.

    A mnie sie nie spieszy, moge nawet rok bez kupowania wytrzymac. Wiec
    beda miec "straty" ;)

  • 7. Data: 2011-12-12 23:34:23
    Od: nadir <n...@h...org>

    > IMHO w okolicach lutego/marca wszystko wróci do normy.

    Pewnie tak. Tylko, którego roku?;)

  • 8. Data: 2011-12-12 23:49:18
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 12.12.2011 nadir <n...@h...org> napisał/a:

    > Pewnie tak. Tylko, którego roku?;)

    2012 - bez przesady, prawo popytu nie przestało chyba działać przez powódź.
    Pewnie nie wrócą od razu ceny z przed powodzi, ale sytuacja zacznie
    wyglądać bardziej zgodnie z ekonomią niż z zakłuceniem.

    Sam bym pewnie już na dyski wydał z 500-600zł, ale nie zrobiłem tego, jak
    takich jak ja jest więcej to pewnie niedługo nie będą mieli dla kogo
    produkować :)

  • 9. Data: 2011-12-13 06:51:11
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2011-12-12 19:38, gadacz wrote:

    > ponoć jeden z przedstawicieli Seagate twierdzi, ze ceny zejdą
    > do poziomu sprzed powodzi dopiero około 2013 roku.
    > Niestety źródło nie jest potwierdzone.

    Aj.. jezeli pada jakas publiczna wypowiedz to to jest spekulacja, takze
    mozna to sobie darowac. Kazda wypowiedz producenta generalnie ma
    podtrzymac sprzedaz, jezeli masz swiadomosc, ze ceny beda wysokie przez
    rok,dwa to nie bedziesz czekal tylko kupusz ze spora marza. Jezeli
    pomyslisz zas, ze w styczniu beda nizsze 2x to poczekasz. Co chce
    sprzedawca... sprzedac jak najwiecej i jak najdrozej. Reszte dopowiedz
    sobie sam.

    Ceny juz troszke spadly, aczkolwiek dystrybutorzy (najszybciej oni
    zareagowali - np. podniesli ceny dyskow z dnia na dzien o 2-3 razy, gdy
    cena zakupu sie nie zmienila) i producenci beda je pompowac przynajmniej
    do swiat.

  • 10. Data: 2011-12-13 06:51:35
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2011-12-13 00:34, nadir wrote: