  • 1. Data: 2009-04-14 10:56:56
    Temat: Intel i7 a system xp32bit
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

    Witam

    Zakupilem procesor intel i7 i jednoczesnie jestem uzytkownikiem windowsa xp
    32bit. Czy zakup winxp 64 w znacznym stopniu polepszy wydajnosc tego procesora
    czy mozna sobie darowac?

    Tomek

  • 2. Data: 2009-04-14 11:36:24
    Temat: Re: Intel i7 a system xp32bit
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

> [...]
    > xp
    > 32bit. Czy zakup winxp 64 w znacznym stopniu polepszy wydajnosc tego

    Zapewne tak ale tylko w aplikacjach x64, programy x86 beda dzialac w
    najwyzej tak samo dobrze, jak pod 32bitowym systemem.

    --
    pozdr

  • 3. Data: 2009-04-15 05:25:51
    Od: "Robert Winkler" <w...@N...fm>

> [...]
    > xp
    > 32bit. Czy zakup winxp 64 w znacznym stopniu polepszy wydajnosc tego

    Druga sprawa (poza tym co napisał ci już G Nowak)
    o ile w komputerze masz tylko jeden procesor
    to też mozesz pozostać przy Windows XP.
    i nie musisz czytać dalej.

    Procesory i7 mają zintegrowany kontroler pamięci
    mają wiec inne wymagania co do sposobu obsługi pamieci
    oraz sposobu przydzielania zadań do różnych procesorów z komputerze.
    W przypadku systemów rodziny Windows,
    te zmiany pojawiły się dopiero w jądrze zastosowanym w Windows Vista
    oraz Windows 2008 Server (oba systemy korzystają z tej samej wersji jadra)
    --
    Pozdrawiam