  • 1. Data: 2011-03-24 09:46:42
    Temat: sklep? w-wa krk
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    Witam

    podpowiedzcie jakie najlepiej i gdzie kupić (internet, warszawa w
    sobote, kraków)?

    szyba standardowa do kasku agv titech
    ochraniacze przeciwdeszczowe na buty i na rękawice
    pokrowce na kaski najlepiej z szelkami do noszenia
    kominiarki najprostsze bawełniane i te wypasione z coolmaksów i te
    łocieplane
    łolej, smalec do łańcucha
    a no i łopony te michelina ct3 pilotSpiralusZakrętasus

    pomożecie?

  • 2. Data: 2011-03-24 10:53:50
    Temat: Re: sklep? w-wa krk
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    Wawa sob-niedziela Motoakcesoria.pl
    ale nie szystko

  • 3. Data: 2011-03-24 12:30:01
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 24 Mar, 11:53, Tytus <v...@o...pl> wrote:
    > Siemka
    >
    > Wawa sob-niedziela Motoakcesoria.pl
    > ale nie szystko

    dzieki skorzystam

    Używał ktoś rękawic i butów przeciwdeszczowych, da się w tym normalnie
    kierować?
    widziałem buty z pełną i niepełną podeszwą które leprze?
    zamiast rękawic może są w sprzedaży 'fartuchy' na manetki co się
    lepiej(?) sprawdzają w niepewnych warunkach atmosferycznych?

  • 4. Data: 2011-03-24 16:04:22
    Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl>

    W dniu 2011-03-24 10:46, WIADRO pisze:
    > smalec do łańcucha

    Jak może być łoliwa to polecam HIPOL do skrzyń biegów na stacji Orlen za
    12 zł/1 litr. Kropelka na każde ogniwko po wewnętrznej stronie, 200-300
    metrów rundka a potem ścierasz nadmiar szmatą i gotowe.

    Castrola nie lubię bo zakleja wszystko, potem dużo ciężej okresowo
    przemyć łańcuch.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !

  • 5. Data: 2011-03-25 09:09:13
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 24 Mar, 13:30, WIADRO <w...@g...com> wrote:
    > On 24 Mar, 11:53, Tytus <v...@o...pl> wrote:

    > Używał ktoś rękawic i butów przeciwdeszczowych, da się w tym normalnie
    > kierować?
    Uzywal.
    Buty: spoko, da sie.
    Rekawice: uzywalem tych z Larssona, uklad 2+2+kciuk. Nie da sie
    normalnie prowadzic motocykla dopoki sie nie przyzwyczaisz, ze klamke
    naciskasz dwoma lub czterema paluchami. Jako posiadacz 1,5 palcowych
    hamulcow mialem spory problem i zdjalem jeszcze w deszczu (w obawie o
    wlasne bezpieczenstwo).

    > widziałem buty z pełną i niepełną podeszwą które leprze?
    Nie znam slowa leprze ale larsonowskie bez podeszwy daja rade. Woda
    jakos nie chce specjalnie wlazic do srodka a maja ta przewage nad
    pelna podeszwa, ze pozniej sie przecieraja. Latwiej z kolei zahaczyc
    o podnozek tymi z niepelna podeszwa.

    > zamiast rękawic może są w sprzedaży  'fartuchy' na manetki co się
    > lepiej(?) sprawdzają w niepewnych warunkach atmosferycznych?
    Fartuchy sa fajne na deszcz i na zime pod warunkiem, ze podpasuja Ci
    na kiere i osprzet. Nie trenowalem w praktyce ale wydaje mi sie, ze
    przy osobnym zbiorniczku plynu hamulcowego/sprzeglowego moze byc
    problem z poprawnym montazem. A, fartuchy wygladaja mi na cos, co
    zaklada sie jeszcze gorzej niz rekawice przeciwdeszczowe.

    pzdr, dr
    14/525 a K1200S sprzedam

  • 6. Data: 2011-03-25 11:25:50
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "doktorski" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    googlegroups.com...

    > Nie znam slowa leprze ale larsonowskie bez podeszwy daja rade. Woda
    > jakos nie chce specjalnie wlazic do srodka

    A bo nie masz czopera :)
    W rututni, z nogami do przodu takie otwarte podeszwy daja wiele atrakcji
    :) Wode spod przedniego kola nabierasz jak samolot pozarowy z jeziora :)
    , z kolei w sporcie gdzie jezdzi sie na kolanach takie otwory z tylu
    wysysaja wode na zewnatrz jak otwory w rufie sportowych zaglowek :)
    Czyli odpowiedz jest bardzo zalezna od posiadanego motocykla.

    Nemo

  • 7. Data: 2011-03-25 11:47:52
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 25 Mar, 12:25, "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > wysysaja wode na zewnatrz jak otwory w rufie sportowych zaglowek :)
    > Czyli odpowiedz  jest bardzo zalezna od posiadanego motocykla.

    jeszcze jedno pytanie, te które maja pełną podeszwę, praktycznie nie
    maja obcasa
    , ślizga się noga po podnóżku?

    pytania laika co nigdy nie jeździł w takich gadżetach, bo już nie bawi
    400km w mokrych majtasach jechać