  • 1. Data: 2011-03-24 13:07:42
    Temat: Re: [TECH] jak usunąć klej po naklejkach?
    Od: kacper_jarek <jarek_kacper@_NOSPAM_gazeta.pl>

    KIBICnapisal

    > Użytkownik "K.M.C." <k...@p...gazeta.pl> napisał

    > macie jakies sprawdzone sposoby jak usunąc klej po naklejkach z
    > owiewek. Szykuje plastiki pod lakier, usunalem na cieplo naklejki,
    > jednak slad po kleju zostal. Probowalem go szlifowac papierem sciernym
    > wodnym 400, ale efekt w sumie zaden :-( Jakaś chemia?

    > Klej po naklejkach próbowałeś usunąć papierem 400?!?
    > Nie no zdolniacha jesteś;)

    > Nasączoną benzynką ekstrakcyjną szmatkę połóż na 10-15 min. na kleju po
    > naklejce. Potem zetrzesz klej bez trudu.

    ja proponuje coś takiego o czym piszą tutaj, mie pomyślałem i przez
    miesiąc w lecie jeździłem z taśma a potem zonk, ledow zdarłem taśme której
    spora ilość została na lakierze, masakra może komus isie przyda
    http://www.pelks.pl/Poradnik/usuwanie-resztek-kleju.
    html

  • 2. Data: 2011-03-24 14:14:32
    Od: "Kowal" <s...@n...pl>

    Jeżeli chodzi o sam klej, to zmywam olejem jadalnym.
    Olej rozpuszcza klej, a tłustą plamę to już nie problem usunąć.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-03-24 14:19:21
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    polecam label kilera - na bazie rozpuszczalnikow. plastiki tez tym czyscilem
    i nie matowi ich (a przynajmniej nie te ktore sprawdzalem).
    kosztuje ca 15pln
    http://allegro.pl/spray-label-killer-do-usuwania-kle
    ju-etykiet-300ml-i1515000826.html
    ten ok 11

  • 4. Data: 2011-03-24 14:33:01
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-03-24 15:19, Michał Gut pisze:
    > polecam label kilera - na bazie rozpuszczalnikow. plastiki tez tym
    > czyscilem i nie matowi ich (a przynajmniej nie te ktore sprawdzalem).
> [...]
    Kombinujecie,wystarczy po szafkach kobicie pogrzebać-zwykłe Pronto
    nieźle działa:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S