  • 1. Data: 2009-05-05 07:44:47
    Temat: Internet GSM w Bułgarii
    Od: komar <k...@1...cc>

    Witam,
    poszukuję jakiegoś operatora świadczącego usługę dostępu do internetu przez GSM/UMTS
    Bułgarii. Czy możecie mi coś polecić? Ewentualnie może karta jakiegoś innego
    operatora -
    obiło mi się kiedyś o uszy że któryś z włoskich operatorów ma tani internet w
    roamingu...

    pozdrawiam

    komar

  • 2. Data: 2009-05-05 08:42:12
    Temat: Re: Internet GSM w Bułgarii
    Od: "mizerny" <s...@g...pl>

    Czesc, zobacz sobie rewelacyjna strona, uzywam zawsze planujac wakacje i
    uzywanie inetrnetu.

    http://prepaid-wireless-internet-access.wetpaint.com
    /search/everything/bulgaria?contains=bulgaria

    Stanley

  • 3. Data: 2009-05-05 10:58:23
    Od: "PWK" <p...@i...pl>

    Użytkownik "komar" <k...@1...cc> napisał w wiadomości
> [...]
    > karta jakiegoś innego operatora - obiło mi się kiedyś o uszy że któryś z
    > włoskich operatorów ma tani internet w roamingu...

    Ja używałem http://www.mtel.bg/mobiltel/services/minternet.php
    Wiecej sobie doczytasz.
    We wrześniu 2008 zasięg 3G HSDPA na całym wybrzeżu Sunny Beach, Nesseber
    itp. Specjalnie uzywalem jako modemu telefonu bez HSDPA, żeby za szybko
    pakiet nie uciekł. Transfer stabilny, zresztą stacji bazowych mają
    niesamowicie dużo.
    Co ważne, punktów sprzedających startówki wcale nie jest tak dużo jak u nas.
    W takim kompleksie kurortów Sunny Beach znalazłem aż dwa.
    --
    Pozdr :)