    From: "PWK" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Internet GSM w Bułgarii
    Date: Tue, 5 May 2009 12:58:23 +0200

    Użytkownik "komar" <k...@1...cc> napisał w wiadomości
    news:gtoqpg$sq0$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > poszukuję jakiegoś operatora świadczącego usługę dostępu do internetu
    > przez GSM/UMTS w Bułgarii. Czy możecie mi coś polecić? Ewentualnie może
    > karta jakiegoś innego operatora - obiło mi się kiedyś o uszy że któryś z
    > włoskich operatorów ma tani internet w roamingu...
    >
    > pozdrawiam
    >
    > komar

    Ja używałem http://www.mtel.bg/mobiltel/services/minternet.php
    Wiecej sobie doczytasz.
    We wrześniu 2008 zasięg 3G HSDPA na całym wybrzeżu Sunny Beach, Nesseber
    itp. Specjalnie uzywalem jako modemu telefonu bez HSDPA, żeby za szybko
    pakiet nie uciekł. Transfer stabilny, zresztą stacji bazowych mają
    niesamowicie dużo.
    Co ważne, punktów sprzedających startówki wcale nie jest tak dużo jak u nas.
    W takim kompleksie kurortów Sunny Beach znalazłem aż dwa.
    --
    Pozdr :)