  • 1. Data: 2009-05-05 09:26:24
    Temat: Słuchawka Bluetooth i dwa telefony.
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Potrzebuję słuchawki bluetooth (najlepiej małej i zgrabnej - mało
    rzucającej się w oczy) bym mógł odbierać rozmowy z dwóch aparatów -
    K660i i E51 - czy macie jakieś sugestie?

    Obecnie posiadam słuchaweczke Nokia BH-100
    http://static.migom.by/img/articles/707/51828.jpg pod względem wielkości
    i funkcjonalności bardzo mi odpowiada, ale niestety nie mogę jej
    sparować z 2 telefonami równocześnie...

    pozdr
    Olek

  • 2. Data: 2009-05-05 11:31:06
    Temat: Re: Słuchawka Bluetooth i dwa telefony.
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "Olek" <o...@u...eu> wrote in message

    > i funkcjonalności bardzo mi odpowiada, ale niestety nie mogę jej sparować
    > z 2 telefonami równocześnie...

    Moze zbytnio nie pomagam, ale na pewno nie SE HBH-PV703.

    Co ciekawe, jakis gowniany noname sprzed kilku lat moze sparowac do 6
    urzadzen (!)

  • 3. Data: 2009-05-05 12:34:06
    Od: joker77 <t...@p...com>

    > Co ciekawe, jakis gowniany noname sprzed kilku lat moze sparowac do 6
    > urzadzen (!)

    Sparować, można do 8 urządzeń ale używać przeważnie z jednym chyba że
    urządzenie obsługuje technologię multipoint (sam korzystam z
    plantronics).

  • 4. Data: 2009-05-05 14:07:40
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Olek wrote:
    > Potrzebuję słuchawki bluetooth (najlepiej małej i zgrabnej - mało
    > rzucającej się w oczy) bym mógł odbierać rozmowy z dwóch aparatów -
    > K660i i E51 - czy macie jakieś sugestie?

    Na pewno każdy Plantronics z czymś, co się zwie Multipoint (ale w tylko
    w słuchawkach bez A2DP). Osobiście mam Voyager 835 i działa znakomicie z
    dwoma PDA na Windows Mobile jednocześnie. Po odebraniu połączenia
    przychodzącego na jeden z telefonów tymczasowo zrywana jest sesja z
    drugim - do zakończenia rozmowy. Potem znowu połączenia aktywuje się na
    obu telefonach.
    Działa to całkiem zgrabnie.

    Jakub

  • 5. Data: 2009-05-07 10:53:41
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Olek wrote:
> [...]
    > wielkości i funkcjonalności bardzo mi odpowiada, ale niestety nie
    > mogę jej sparować z 2 telefonami równocześnie...

    Jabra JX10 cara, tama srebrna. Mala to to nie jest, ciut wazy chyba wiecej niz
    taka plstikowa bh-100. Ladnie wyglada ale co kto lubi, troche moze sie zbyt
    rzuca w oczy?

    Ale dwie komorki na raz obsluguje!