  • 1. Data: 2012-01-13 11:56:49
    Temat: Internet TV/Video - w osobnej skrzynce
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    ostatnio bylem u kolegi, ktory kupil sobie nowy ale juz stary tv. A
    bylo to z jakies 1.5 roku temu i jego model nie ma tych wszystkich
    bajerow w stylu Internet TV/Video: ipla.tv, tvp vod i im podobne
    serwisy. Moze daloby sie upgradowac soft (ale to osobny watek).

    Moje pytanie: czy sa boxy, ktore po podlaczeniu do takiego tv i do
    sieci, dadza mu taka funkcjonalnosc jak te obecnie sprzedawane tv?
    Wiem, ze sa playery multimedialne, co maja duzo mozliwosci, ale czy
    obsluza wszystko? Da sie zrobic dostep do wszystkich serwisow w sieci,
    ktore sa standardowo w Sony, Samsungach, Panasonicach? Czy takie
    serwisy nie sa czasami jakos licencjonowane dla producentow TV (placa
    licencje) i wtedy wszystkie tv danego producenta maja dostep a
    skrzynka "z ulicy" juz nie, bo to nie Sony/Samsung itp.

    Jak to jest?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-01-13 13:46:50
    Temat: Re: Internet TV/Video - w osobnej skrzynce
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-01-13 12:56, *a...@p...pl* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:
> [...]
    > licencje) i wtedy wszystkie tv danego producenta maja dostep a
    > skrzynka "z ulicy" juz nie, bo to nie Sony/Samsung itp.

    Na przykład:
    http://www.lg.com/pl/press-release/article/lg-zminia
    -telewizory-w-smart-tv-dziki-moduowi-lg-smart-tv-upg
    rader.jsp

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 3. Data: 2012-01-13 16:01:35
    Od: Cezar <c...@B...pl>

    On 13/01/2012 11:56, a...@p...pl wrote:
> [...]
    > licencje) i wtedy wszystkie tv danego producenta maja dostep a
    > skrzynka "z ulicy" juz nie, bo to nie Sony/Samsung itp.

    Narazie jest to bajer. W niedalekiej przyszlosci firmy sprzedajáce
    telewizory beda takze zapewnialy do nich kontent przez IP.
    Zaloze sie ze w ciagu 2-3 lat, firmy produkujace TV beda oferowaly swoje
    telewizory za darmo jesli podpiszesz umowe na dostarczanie iptv

    c.

  • 4. Data: 2012-01-14 13:23:34
    Od: Baggins <b...@w...pl>

    W dniu 2012-01-13 12:56, a...@p...pl pisze:
> [...]
    > licencje) i wtedy wszystkie tv danego producenta maja dostep a
    > skrzynka "z ulicy" juz nie, bo to nie Sony/Samsung itp.

    Może kupić odtwarzacz Bluray z tymi bajerami. Np Samsung BD-D5300 ma to
    wszystko co telewizor:
    Anynet
    BD Wise
    WiFi Ready
    All Share
    Samsung Apps
    Search All
    DLNA

    Pozdrawiam
    Baggins

  • 5. Data: 2012-01-14 19:23:02
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-01-14 14:23, *Baggins* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Może kupić odtwarzacz Bluray z tymi bajerami. Np Samsung
    ^^^^^^^
    Nie posyłaj człowieka na minę

    Pozdrawiam - Mirek
    --