  • 1. Data: 2012-01-13 16:28:43
    Temat: do wróżek grupowych - brać? Czekać?
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    witam

    Kończy mi się umowa z N-ką za 48zł i teraz mam niby płacić 54, co mi się
    nie podoba. nie chodzi o 6zł, ale o brak Davinci, podejście do klienta,
    a nawet opady śniegu mnie irytują. Tak więc kombinuje. KAblówka "da mi"
    davinci za 81zł (czyli drożej) ale w zestawie internet będzie tani. (
    suma sumarum i tak drogo). Nka ma promocje za 49.99, ale bez nagrywarki
    - która "musowa" nie jest ale się przydaje. Cyfra plus - też by mi
    pasowała, ale znowu gmatwanina. oficjalnie 54zł, ale 3 miesiące gratis
    powodują że faktycznie wyjdzie na 45zł.
    Czy połączenie nki i cyfry da jakieś rezultaty w najbliższym czasie? Czy
    UPC ma w zwyczaju startować z jakimiś promocjami na przełomie lutego -
    marca? Bez telewizji wytrzymam, ale trochę... Wtopić na 2 lata nie chcę
    - stąd proszę o pomoc w podjęciu decyzji

    ToMasz

  • 2. Data: 2012-01-13 16:42:14
    Temat: Re: do wróżek grupowych - brać? Czekać?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

    > Czy połączenie nki i cyfry da jakieś rezultaty w najbliższym czasie?

    Za pół roku najwcześniej.
    Może trochę prędzej będzie np. Canal+ w N, ale osobiście się na to nie
    nastawiam.

  • 3. Data: 2012-01-13 22:08:29
    Od: "zho" <o...@p...com>

> [...]
    > UPC ma w zwyczaju startować z jakimiś promocjami na przełomie lutego -
    > marca? Bez telewizji wytrzymam, ale trochę... Wtopić na 2 lata nie chcę -

    Juz dalo,.....
    Wzrost cen
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl